  • 1. Data: 2011-12-02 20:21:23
    Temat: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Taka historia:
    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,10706263,
    Ochroniarz_do_artystk
    i__pani_zdjecia_sa_pedofilskie.html
    TA

  • 2. Data: 2011-12-03 17:12:32
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: Les <s...@p...fm>

    Zapewne nie rozumie tej "Sztuki" jak ja!
    Nie widzę w tym nic artystycznego, może troszeczkę szokuje, ale w tych
    czasach to tylko troszeczkę.

    Pozdrawiam
    Les

  • 3. Data: 2011-12-03 17:21:24
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-12-02 20:21:23 +0000, T...@s...in.the.world said:

    > Witam,
> [...]

    Powiedz mi TA, co ma zrobić laborant, jak zobaczy na zdjęciu malutkie
    rączki trzymające całkiem dużego ptaszka?
    --
    200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

  • 4. Data: 2011-12-03 17:46:33
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 2 grudnia 21:21, T...@s...in.the.world pisze:
    > Witam,
> [...]

    Sytuacja dla autorki zdjęć być może przykra, ale ponoć artyści są
    wrażliwi, więc owa jej wrażliwość powinna zaakceptować sytuację.
    Bardzo słuszna reakcja, "stróżów moralności" jak ich nazwałeś. Gdyby Ci
    zgwałcili lub sprzedali dziecko inaczej byś żył i wypowiadał się. A
    niech choćby dzięki takiej interwencji uchronią jedną osobowość, to warto!
    Poza tym dziwi mnie ten medialny szum i rozgłos? Czy teraz już wiele
    osób dowiedziało się że istnieje ktoś taki jak Grzybowska? Pomyślcie też
    trochę..

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je
    dokończyć na tuzin sposobów."

  • 5. Data: 2011-12-03 18:46:45
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-12-03 17:46:33 +0000, Piotr M <x...@x...xx> said:

    > Poza tym dziwi mnie ten medialny szum i rozgłos? Czy teraz już wiele
    > osób dowiedziało się że istnieje ktoś taki jak Grzybowska? Pomyślcie
    > też trochę..

    Gdybyś nie przytoczył tu tego nazwiska, to bym nie wiedział. Ale spoko
    i tak zapomnę :P

    Problem bardzo ogólnie można scharakteryzować tak:
    Polak powie donosicielstwo, Niemiec powie obywatelska postawa.

  • 6. Data: 2011-12-03 18:54:10
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 3 grudnia 19:46, JA pisze:

> [...]
    >
    > Problem bardzo ogólnie można scharakteryzować tak:
    > Polak powie donosicielstwo, Niemiec powie obywatelska postawa.

    Ale zależy jaki Niemiec, czy z DDRu czy RFNu

  • 7. Data: 2011-12-03 20:16:19
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4...@n...home.net.pl>, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    > Problem bardzo ogólnie można scharakteryzować tak:
    > Polak powie donosicielstwo, Niemiec powie obywatelska postawa.

    Ale mi nie chodzi o donosicielstwo czy inna postawe.
    Tylko to, ze ci goscie zakwalifikowali to jako pornografie.
    To Katarzyne Kozyre to powinni chyba z miejsca zlinczowac.

    TA

  • 8. Data: 2011-12-03 20:16:57
    Od: T...@s...in.the.world

    wrote:

    Ochroniarz_do_artystk

    > Powiedz mi TA, co ma zrobić laborant, jak zobaczy na zdjęciu malutkie
    > rączki trzymające całkiem dużego ptaszka?

    Hm, a ty tam widziales takie zdjecie?

    TA

  • 9. Data: 2011-12-03 21:17:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.12.2011 18:21, JA pisze:

    Ochroniarz_do_artystk

    > Powiedz mi TA, co ma zrobić laborant, jak zobaczy na zdjęciu malutkie
    > rączki trzymające całkiem dużego ptaszka?

    "A gdyby tędy przechodziła wasza teściowa?!"

  • 10. Data: 2011-12-03 21:22:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.12.2011 18:46, Piotr M pisze:

> [...]
    > zgwałcili lub sprzedali dziecko inaczej byś żył i wypowiadał się. A
    > niech choćby dzięki takiej interwencji uchronią jedną osobowość, to warto!

    To ja proponuję robić wszystkim (w szczególności tobie) o 5 rano
    rewizję. Tak na wszelki wypadek. Skoro jesteś niewinny, to nie
    powinieneś mieć nic przeciwko. A może dzięki takim rewizjom kogoś się
    uratuje.

    To po pierwsze.

    Po drugie: jakim prawem ktoś grzebał w cudzych zdjęciach? Może poparłbyś
    czytanie przez pracowników poczty przechodzącej przez ich ręce
    korespondencji? W sumie też coś może się przypadkiem wykryje...

    Po trzecie: głodnym chleb na myśli... skoro tym cieciom zdjęcia się
    skojarzyły z seksem, to ewidentnie coś z nimi jest nie w porządku i z
    miejsca powinni wylecieć z roboty - za powyższe oraz przez to, że
    wygłodniali dewianci z obsesją seksualną nie powinni w ogóle takiej
    pracy wykonywać.