  • 241. Data: 2012-01-11 11:04:56
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/01/2012 14:17, Sebastian Kaliszewski wrote:

    > Nie został.

    No to jest was dwóch w przeciągu miesiąca.

    > To może odpowiesz wprost na moje: czy już przestałeś katować swoje
    > dziecko? Tak Nie?

    Jednym słowem - skoro ty nie katujesz, to krzyki za ścianą powinny ci
    się kojarzyć wyłącznie z radosnym skakaniem po kanapie i graniem w
    Chińczyka. A jeśli kojarzą się z katowaniem dziecka, to znaczy że sam
    jesteś skrytobójca.

    Logika godna Andrzeja.

    > Lubisz, Kamilu bez nazwiska nazywać innych idiotami. Uważaj, bo ten
    > epitet może się przykleić... do Ciebie.

    Od dawna już nie widzę sensu poświęcać czas i uwagę na merytoryczne
    dyskusje z betonowym murem. Muru to nie przekona, a mój czas i energię
    zmarnuje, nauczyło mnie tego dobrych 15 lat korzystania z usenetu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 242. Data: 2012-01-11 11:06:32
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/01/2012 13:57, Sebastian Kaliszewski wrote:

    > No i? Jak ktoś jest np. naturystą to jest pedofilem

    Czy wieszanie na ścianie zdjęć nagich dzieci przydybanych gdzieś w
    szopie na odludziu to jakiś nowy odłam naturyzmu?

    > Normalni zareagują normalnie. A tych których coś takiego dziwnie kręci?
    > Istotniw nie chciał bym żeby delikwent którego kręcą 5-letnie
    > dziewczynki pojawiał się przy moim dziecku.

    Tak, tak, a kto reaguje na krzyki za ścianą, ten na pewno sam żonę tłucze.

    Leczcie się panowie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 243. Data: 2012-01-11 11:10:02
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/01/2012 14:13, Sebastian Kaliszewski wrote:
    > p 47 wrote:

    > Policjanci zdjęcia obejrzeli i nic w nich nie zobaczyli.

    Podobnie, jak niejednego podejrzanego o jazdę po pijaku zatrzymali i
    okazało się, że jechał zygzakiem bo sprawdzał luzy na kierownicy. Może
    przestańmy pijaków za kółkiem zgłaszać, bo jeszcze Sebastian z Andrzejem
    uznają, że widocznie sami strzelamy sobie kielicha przed jazdą?

    > Dokłądnie ten sam laborant siedział? Ta sama panienka zdjęcia wkładała
    > do koperty? A może inny/a?

    Ignorujesz kontekst z premedytacją, czy naprawdę róznicy nie dostrzegasz?

    > a więc kontekst i upozowanie
    >
    > To są tylko twoje domysły. Równie dobrze laborant/ka jest po prostu
    > głupi, ma fobię, fioła albo kręci go coś co normalnych ludzi nie kręci.

    Całe szczęście, że mamy dwóch takich ekspertów, jak wy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 244. Data: 2012-01-21 01:22:44
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Widze ze flejm jeszcze aktywny.

    Ostatnio zagladam na plfoto.com.
    Tak sobie mysle, ze jakby takie zdjecia trafily do Saturna to
    zatrzymanie murowane:
    http://plfoto.com/zdjecie,akt,bez-tytulu,2383685.htm
    http://plfoto.com/zdjecie,portret,zdjecie,2382733.ht
    ml
    A moze nawet od razu lincz.

    A na przyklad przy tym:
    http://plfoto.com/zdjecie,szukaj,Przemoc%20domowa,19
    95483.html
    To chyba wezwali by od razu antyterrorystow.

    TA

  • 245. Data: 2012-01-21 11:31:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.01.2012 02:22, T...@s...in.the.world pisze:

    > A na przyklad przy tym:
    > http://plfoto.com/zdjecie,szukaj,Przemoc%20domowa,19
    95483.html
    > To chyba wezwali by od razu antyterrorystow.

    Ciekaw jestem reakcji na takie coś:

    http://shockyapr.com/wp-content/uploads/2011/10/zomb
    ie-halloween-costume.jpg

  • 246. Data: 2012-02-12 00:47:45
    Od: "Przemek Lipski" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości

    > Tak oczywiście skazują ich za rozposzechnianie dziecięcej pornografii na
    > podstawie tego, że powiesili sobie na ściania zdjęcia Sally Mann. ROTFL!
    >
    > A ktoś tu "inteligencję przeliczał"... :)

    No i zabrakło Kamilowi argumentów, by odpowiedzieć :)))

    Pozdro Przemek

  • 247. Data: 2012-02-12 00:54:18
    Od: "Przemek Lipski" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:1ln72sv02cfk1$.ypgdmldeetgg.dlg@40tude.net...

    > A nie będzie? Są jeszcze jakieś zawody które wykluczają posiadanie zdjęć
    > nagości? Psycholog, kierownik chóru, czy coś? Mam nadzieję że ja jako
    > informatyk mogę mieć na półce album Sally Mann?

    Ja jako elektronik kupię sobie na amazonie jego albumy, nawet dosć fajne
    ceny są :)

    Przemek

  • 248. Data: 2012-02-12 00:55:55
    Od: "Przemek Lipski" <p...@i...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > w ogrodzie?
    >
    > Inaczej, prawda? Bo przecież to już nie będzie "sztuka".

    A ja swoje zdjęcie z siusiakiem na wierzchu z czasów gdy byłem mały powieszę
    :) Czy to będzie pedofilia - wieszanie własnego portretu?

    Przemek

  • 249. Data: 2012-02-12 10:58:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.02.2012 01:55, Przemek Lipski pisze:

    > A ja swoje zdjęcie z siusiakiem na wierzchu z czasów gdy byłem mały powieszę
    > :) Czy to będzie pedofilia - wieszanie własnego portretu?

    Biorąc pod uwagę mentalność niektórych ludzi (np. tych, co wymyślili
    termin "samogwałt") - jasne że będzie! ;->