  • 191. Data: 2011-12-07 07:10:35
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    "p 47" <k...@w...pl> napisał(a):

    >To, co obywatel powinien zrobić zawsze w przypadku podejrzenia, że łamane
    >jest prawo,- złożyć zawiadomienie do organów ścigania/prokuratury o
    >podejrzeniu popełnienia przestepstwa, oraz, w miarę możliwości, zabezpieczyć
    >dowody.

    Z takim podejsciem to tylko krok do panstwa policyjnego.
    Potrzebny jest jednak umiar.

  • 192. Data: 2011-12-07 07:32:28
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    > *plonk*
    >
    > Nie chce mi się gadać aż tak offtopicznie z debilem, który nie jest w
    > stanie zorientować się, kto co napisał (np. "mutacja" nie była mojego
    > autorstwa).

    Zawsze jest tak, ze debilowi latwiej gadac z innym debilem, dlatego latwo
    dyskutuje ci sie z niejakim JA i paroma innymi waszego pokroju, ktorzy na plonka
    nie zasluza u ciebie.

    ZD

  • 193. Data: 2011-12-07 07:35:04
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    > Bo każdy informatyk to zboczeniec...
    >
    > Zaś mordercę łatwo rozpoznać po czerwonym kapeluszu.

    A pedalujacych po czerwonych skarpetkach.

    ZD

  • 194. Data: 2011-12-07 07:40:45
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    > O tym się nie wypowiem, ale twoje objawy pedofilii są dość wyraźne.
    >
    > Pedofilowi samotne spacery w okolice placów zabaw będą się kojarzyć z
    > dziećmi jako obiektami seksualnymi.
    >
    > Zdrowemu mężczyźnie będą prędzej chodzić po głowie MILFy ;-> lub
    > zupełnie neutralny sentymentalny spacer lub obowiązki służbowe
    > (strażnik, konserwator, sprzedawca obwoźny itepe).
    >
    > Z mojej strony EOT - z kryptopedofilami nie chce mi się rozmawiać...

    Polacy to jednak dziwny narod, ktory sam na rozne sposoby stara sie nalozyc na
    wlasny ryj kaganiec.

    ZD

  • 195. Data: 2011-12-07 11:32:05
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/12/2011 19:41, Henry(k) wrote:

    > No widzisz - coś w tym zdjęciu zobaczyłeś. Jaką to ma wartość to nie
    > istotne.

    Zobaczyłem tanie chwyty dla ubogich emocjonalnie zjadaczy takiej
    "sztuki. Ale masz rację, jeśli płyty Dody sprzedają się, artystka jest
    zadowolona, jej fani zadowoleni, więc nic złego się nie dzieje, nie
    licząc oczywiście spłycania kultury i uczenia kolejnych pokoleń, że
    takie treści są warte uwagi.

    > Ja bym pomyślał że to smutny i samotny człowiek, u którego pojawił się żal
    > że jego instynkty ojcowskie poszły na stracenie, bo nie ma własnych dzieci.

    Sądy więc mylą się skazując tych wszystkich samotnych, smutnych ludzi na
    lata w więzieniu za rozpowszechnianie zdjęć rozebranych dzieci. Całe
    szczęście mam usenet. ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 196. Data: 2011-12-07 11:34:04
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/12/2011 07:02, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > (strażnik, konserwator, sprzedawca obwoźny itepe).
    >
    > Z mojej strony EOT - z kryptopedofilami nie chce mi się rozmawiać...

    Zwróciłeś uwagę na fakt, że zostałeś sam na placu boju, osamotniony w
    swoich teoriach? Nie potrafisz nawet odpowiedzieć wprost na zadane
    wprost pytania, proponuję więc skończyć tę jałową dyskusję z gimnazjalną
    psychologią po twojej stronie. Głupcem się urodziłeś, głupcem umrzesz,
    mojego życia szkoda na wyprowadzanie idioty z błędu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 197. Data: 2011-12-07 11:35:32
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/12/2011 19:34, Henry(k) wrote:

    > A nie będzie? Są jeszcze jakieś zawody które wykluczają posiadanie zdjęć
    > nagości? Psycholog, kierownik chóru, czy coś? Mam nadzieję że ja jako
    > informatyk mogę mieć na półce album Sally Mann?

    Album Sally Mann możesz, a jak zareagują goście na porozwieszane po domu
    zdjęcia twojego dziecka z siusiakiem na wierzchu? Zrobione gdzieś w
    szopie w ogrodzie?

    Inaczej, prawda? Bo przecież to już nie będzie "sztuka".

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 198. Data: 2011-12-07 12:41:40
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message news:jbnivd$t94$3@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > stronie. Głupcem się urodziłeś, głupcem umrzesz, mojego życia szkoda na

    Z twojego tekstu wynika, ze sam sobie proponujesz, "skończyć tę jałową dyskusję
    z gimnazjalną
    psychologią "- musisz byc mniej rozgarnety od gimnazjalisty.
    Znajdz kogos, komu nie bedzie szkoda zycia, na wyprowadzanie ciebie z bledu, bo
    sam nie dasz rady.

    ZD

  • 199. Data: 2011-12-07 12:43:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.12.2011 12:34, kamil pisze:

> [...]
    > psychologią po twojej stronie. Głupcem się urodziłeś, głupcem umrzesz,
    > mojego życia szkoda na wyprowadzanie idioty z błędu.

    Idź się lecz, zanim kogoś skrzywdzisz swoimi tłumionymi popędami, które
    powodują taką twoją frustrację, że aż wzrok tracisz i nie widzisz
    odpowiedzi nawet kilka razy powtórzonej.

    *plonk*

  • 200. Data: 2011-12-07 12:48:15
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message news:jbnirl$t94$2@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > w więzieniu za rozpowszechnianie zdjęć rozebranych dzieci. Całe szczęście mam

    Co ty sie tak do ksiezy przypierdoliles?
    Z tej dyskusji wynika, ze masz jakies skrzywienie pedowfilskie - lecz sie poki
    wczesniej.

    ZD