  • 1. Data: 2012-05-25 21:03:55
    Temat: styl jazdy ala "Sikacz" :)
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    http://filmy.scigacz.pl/testujemy_motocykle/Yamaha_M
    T-03_czyli_radosc_z_jazdy/Yamaha_MT_03_2

    Fajnie uczą jeździć. Podoba mi się:)
    Jak tu wyjechać na drogę jak taki "wiodący" portal motocyklowy
    propaguje "bezpieczną" jazdę.

    Szymon

  • 2. Data: 2012-05-25 21:11:28
    Temat: Re: styl jazdy ala "Sikacz" :)
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    W dniu 2012-05-25 21:03, Szymon Machel pisze:
    > http://filmy.scigacz.pl/testujemy_motocykle/Yamaha_M
    T-03_czyli_radosc_z_jazdy/Yamaha_MT_03_2

    > Fajnie ucz? je?dzi?. Podoba mi si?:)
    > Jak tu wyjecha? na drog? jak taki "wiod?cy" portal motocyklowy
    > propaguje "bezpieczn?" jazd?.

    nie.. no szaleństwo na drodze.. będę chyba bał się spać.. ;-)
    nie nudzi się? zamiast pojeździć tracicie czas na opluwanie się..

    --
    jeDrASS na ś tylko śmiganie ;-)

  • 3. Data: 2012-05-26 00:52:36
    Od: "Jaro" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jak tu wyjechać na drogę jak taki "wiodący" portal motocyklowy
    > propaguje "bezpieczną" jazdę.

    Wstrząsający materiał. Naprawde - lepiej nie wyjeżdżaj.

    --
    www.moto-opinie.info - opinie o produktach motocyklowych

  • 4. Data: 2012-05-26 00:58:28
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jak tu wyjechać na drogę jak taki "wiodący" portal motocyklowy
    > propaguje "bezpieczną" jazdę.

    Wstrząsający materiał. Lepiej nie wyjeżdżaj.

    --
    www.moto-opinie.info - opinie na temat produktów motocyklowych i motocykli

  • 5. Data: 2012-05-26 01:03:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/25/2012 09:03 PM, Szymon Machel wrote:
> [...]
    T-03_czyli_radosc_z_jazdy/Yamaha_MT_03_2

    > Fajnie uczą jeździć. Podoba mi się:)
    > Jak tu wyjechać na drogę jak taki "wiodący" portal motocyklowy

    Eeee no bez przesady, jakbym miał liczyć swoje przewinienia takie jak na
    tym filmie to mi brakło 4 bajtów, żeby zmieścić tą/tę liczbę... No ale
    czasami ciekawie jest popaczeć na gościa który tupta i poci się między
    samochodem a ciągłą linią aby czasem jej nie dotknąć.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-05-26 10:04:59
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Chyba się nie zrozumieliśmy :)
    Nie przedstawiałem tego jako pokazu jazdy ekstremalnej.
    W internecie tego pełno. Ale nie propagowałbym jednak
    pewnych zachowań na drodze.
    Nikt nie jest święty, ale nie robiłbym z tego wzoru jazdy na
    motorze.

    Szymon

  • 7. Data: 2012-05-26 10:58:49
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-26 10:04, Szymon Machel pisze:
> [...]
    > pewnych zachowań na drodze.
    > Nikt nie jest święty, ale nie robiłbym z tego wzoru jazdy na

    Ale tam jest prezentacja motocykla czy nauka jazdy przedstawiana?

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 8. Data: 2012-05-26 12:13:25
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale tam jest prezentacja motocykla czy nauka jazdy przedstawiana?

    Znaczy podczas prezentacji można wszystko.
    No cóż chyba dzisiaj wykonam kilka prezentacji :)

    Szymon

  • 9. Data: 2012-05-26 12:48:54
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-26 12:13, Szymon Machel pisze:

    > Znaczy podczas prezentacji można wszystko.
    > No cóż chyba dzisiaj wykonam kilka prezentacji :)

    Tylko zeby nie na lotnisku bo kyrjeelejson!

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html