  • 101. Data: 2011-05-21 20:40:31
    Temat: Re: ?więte krowy
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-21 22:08, Marek Borowski pisze:

    > I co niby z tego wynika ? Jeden lubi to drugi
    > lubi tamto.

    Gówno prawda. Wniosków może być kilka.

    1. Piszący w języku polskawym, zwyczajnie ma
    wstydliwy problem z ortografią a swoją
    ułomność przedstawia jako swoje widzimisię i
    oznakę wolności.

    2. Piszący w języku polskawym, zna zasady
    ortografii ale nie potrafi "wystukać" polskich
    znaków diakrytycznych i swoją ułomność ...
    patrz punkt 1.

    3. Piszący w języku polskawym, jest niechlujem
    i ma w dupie wszelką estetykę oraz elementarny
    szacunek dla odbiorcy posta. Prawdopodobnie
    znajduje się na dole drabiny kariery. Dziwi
    się, że nie awansuje i ma o to pretensje do
    całego świata, a w szczególności do polityków.
    Tymczasem nikt, po prostu, nie chce pracować z
    brudasem.

    4. W rzadkich przypadkach piszący nie ma
    możliwości zmiany układu klawiatury (np.
    kafejka w Singapurze). Ale wtedy zazwyczaj
    zaznacza ten fakt, obawiając się aby nie
    wzięto go za buraka.

    JK

  • 102. Data: 2011-05-21 22:27:11
    Temat: Re: święte krowy
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > ja nie twierdzę, że jestem geniuszem, jak nie mam nic do powiedzenia to
    > się nie udzielam, ale jak już o coś zapytam to czemu dostaję milion
    > bzdurnych odpowiedzi, a na elektrodzie nikt ich nie usuwa...
    >
    > zamierzam otworzyć własną stronę serwisową - zobaczymy jak to się
    > przyjmie...
    >
    > napewno nie będzie tak jak na elektrodzie...

    Jak znam życie go będą po niej hulać przeciągi. Możesz na niej też
    założyć forum i w dziesięciu działach będzie łącznie 15 wpisów z czego
    czternaście twoich.

    MD

  • 103. Data: 2011-05-22 08:18:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 21 May 2011 16:54:14 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello J.F.,
    >
    >Polska norma wprowadziła własnie ISOlatkę, ku zaskoczeniu wszystkich
    >wojujących o jednolity standard.

    O ile pamietam to byla jakas wczesniejsza PN, ze "standardem" nijak
    nie pasujacym do rzeczywitosci.

    Ale w koncu dlaczego PKN mialby wprowadzac jakis nowy standard, inny
    niz zatwierdzony wczesniej przez ISO ?

    Tak czy inaczej - nie tak latwo uzywac polskich znakow jak
    naprzemiennie siedzisz na sluzbowym Sunie i sluzbowym pececie z
    niemieckim windows 3.1 i niemiecka klawiatura. Wiec sie nie dziw ze
    niektorzy preferowali ASCII. A jak zycie ulatwia gdy np trzeba cos
    przeszukac grep'em, albo wczesnego SQL odpytac, a nie wiesz ktore
    litery duze.
    Jak to dobrze ze google pomyslal i nie byl purysta ..
    Zreszta do tej pory masz problemy - np w gps'ach.

    >"Klawiatura maszynistki" umarła na szczęście śmiercią naturalną.

    W Dellu ciagle mozesz zamowic i dostaniesz bez wydziwiania.

    J.

  • 104. Data: 2011-05-22 08:36:24
    Temat: Re: Swięte krowy
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 21-05-2011 22:40, JK wrote:

> [...]
    > klawiatury (np. kafejka w Singapurze). Ale wtedy zazwyczaj zaznacza ten
    > fakt, obawiając się aby nie wzięto go za buraka.

    Dla mnie ulomnoscia jest fakt iz ktos nie potrafi normanie czytac tekstu
    bez polskich znakow.

    Oznaczac to moze tyle ze:

    1. Nie mial kontaktu z informatyka w poczatkach jej rozwoju w polsce.
    Precyzujac nie zaczynaczal od komputera 8bitowego typu atari czy c64,
    potem nie mial kontaktu z innymi komputerami niz pc i nie przerabial
    problemow zwiaznych z 29 "standardami" polskich znakow.

    2. Z maila i usenetu zaczal korzystac pozno, w srodowisku nie zwiazanym
    z informatyka.

    3. Jest narodowcem zwolenikiem PiSu i walczy do upadlego o jakies
    smieszne oznaki polskosci.

    Pozdr

    Marek

  • 105. Data: 2011-05-22 09:17:04
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Marek Borowski wrote:
> [...]
    (ciap)
    > Dla mnie ulomnoscia jest fakt iz ktos nie potrafi normanie czytac
    > tekstu bez polskich znakow.
    (ciap)

    Zamień jeszcze kropkę z przecinkiem!
    Powodzenia!

    --
    Włodek

  • 106. Data: 2011-05-22 09:37:58
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Jak znam życie go będą po niej hulać przeciągi. Możesz na niej też założyć
    > forum i w dziesięciu działach będzie łącznie 15 wpisów z czego czternaście
    > twoich.

    też mi się tak zdaje, ale spróbować trzeba...

  • 107. Data: 2011-05-22 09:38:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marek,

    Sunday, May 22, 2011, 10:36:24 AM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > potem nie mial kontaktu z innymi komputerami niz pc i nie przerabial
    > problemow zwiaznych z 29 "standardami" polskich znakow.

    Jakoś nie miałem problemów z używaniem polskich liter w Taswordzie.
    Łącznie z ich drukowaniem.

    > 2. Z maila i usenetu zaczal korzystac pozno, w srodowisku nie zwiazanym
    > z informatyka.

    Naprawdę chcesz się nadal ze mną licytować?

    > 3. Jest narodowcem zwolenikiem PiSu i walczy do upadlego o jakies
    > smieszne oznaki polskosci.

    A za to dostałbyś po buzi, gdybyś mi to w twarz powiedział.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 108. Data: 2011-05-22 09:39:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 May 2011 10:36:24 +0200, Marek Borowski wrote:
> [...]
    >1. Nie mial kontaktu z informatyka w poczatkach jej rozwoju w polsce.
    >Precyzujac nie zaczynaczal od komputera 8bitowego typu atari czy c64,

    Przepraszam bardzo, ale informatyka w Polsce ma jakies 30 lat wiecej -
    fakt ze wtedy byla dla nielicznych :-)

    P.S. Rachunki z TP .. tzn z PPTT, wyciagi z PKO - one mialy wtedy
    polskie literki ?

    >jest starsza
    >potem nie mial kontaktu z innymi komputerami niz pc i nie przerabial
    >problemow zwiaznych z 29 "standardami" polskich znakow.

    W koncu nie kazdy ma 50 lat i nie musi pamietac jak wygladal komputer
    przed Windows95 :-)

    >3. Jest narodowcem zwolenikiem PiSu i walczy do upadlego o jakies
    >smieszne oznaki polskosci.

    Hi hi - byl taki smieszny tekst chyba w "Bajtku".

    "U nas w przedsiebiorstwie zawsze dbalismy o nowoczesnosc.
    Przyszedl do mnie typ i zaczal oferowac ze on nam w komputerze polskie
    literki zainstaluje. Oczywiscie pogonilem go. Co on - nie wie jak sie
    rozpoznaje ze zaklad ma komputer ? Bo w pismach nie ma polskich
    znakow. Maja na gorze myslec ze ja nie mam komputera ?
    Juz kiedys dawno Zjednoczenie zaczelo nam wszystko pozytywnie
    zalatwiac. W koncu sekretarka sie dowiedziala - zawsze wysylacie nam
    takie eleganckie pisma, traktujecie nas porzadnie, to i my was
    traktujemy porzadnie. Kupilismy wtedy jedna z pierwszych w kraju
    elektryczna maszyne do pisania".

    J.

  • 109. Data: 2011-05-22 09:57:37
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Dość tego trollingu. *PLONK!*

    czy Ktoś może poprosić Romana o skasowanie mnie z KF
    już się nie będę odzywał.

  • 110. Data: 2011-05-22 10:12:33
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 22.05.2011 10:36, Marek Borowski wrote:

    > walczy do upadlego o jakies
    > smieszne oznaki polskosci.

    Te śmieszne oznaki polskości to były stocznie, huty, energetyka,
    cukrownie, banki... teraz złoża a wkrótce lasy.

    Mirek.