  • 81. Data: 2011-05-20 11:52:19
    Temat: Re: święte krowy
    Od: s...@m...com

    > Przydała by sie silna zdrowa konkurencja nowego forum bo moderatorskie

    > dziatki  elektrody działają jak za czasów PRL czy PIs-u.

    Bez kasy to dziś nie da rady się wybić.

    Kiedyś to co innego, nie było captcha, spamowanie wyszukiwarek w celu
    wypozycjonowania strony było na prawdę skuteczne, katalogi stron bezpłatne itp.

  • 82. Data: 2011-05-20 12:10:52
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 19 May 2011 21:54:26 +0200,
    Marek Borowski <m...@b...com> screamed:

    Standardem to on nigdy nie był.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 14:10:02 user up 12808 days, 2:05, 1 user, load average: 0.13, 0.71, 0.84 ]

    New studies show that 100% of all smokers die.

  • 83. Data: 2011-05-20 14:14:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Artur,

    Friday, May 20, 2011, 2:10:52 PM, you wrote:

    > Standardem to on nigdy nie był.

    Już pisalem - jedyną grupą dyskusyjną, gdzie standardem było pisanie
    po polskawemu, była soc.culture.polish.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 84. Data: 2011-05-20 18:18:25
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Ilu osobom ty pomogłeś? Jaki masz dorobek poza głupimi pytaniami?

    nie dyskutuj głupio

  • 85. Data: 2011-05-20 18:28:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello identifikator:,

    Friday, May 20, 2011, 8:18:25 PM, you wrote:

    > nie dyskutuj głupio

    Głupio to powinno być tobie - nie pomogłeś ani jednej osobie. Ale
    wymagania masz takie, że strach się bać.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 86. Data: 2011-05-20 19:08:04
    Od: "Tom" <e...@g...pl>

    Poza tym każdy moderator powinien mieć wytatuowany numer Elektrody, żeby
    nigdy nie mógł się wyprzeć,że był moderatorem na Elektrodzie ! Może to się
    przydać w przyszłości.

  • 87. Data: 2011-05-20 19:16:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 May 2011 16:14:14 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello Artur,
    >
    >Już pisalem - jedyną grupą dyskusyjną, gdzie standardem było pisanie
    >po polskawemu, była soc.culture.polish.

    No nie wiem. Moze na waszych fido, na internecie dopiero wchodzily, i
    wszedzie byl problem.

    Zreszta jestem najlpszym przykladem, do tej pory pisze po polskawemu i
    dobrze mi z tym :-P

    J.

  • 88. Data: 2011-05-20 21:04:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tom,

    Friday, May 20, 2011, 9:08:04 PM, you wrote:

    > Poza tym każdy moderator powinien mieć wytatuowany numer Elektrody, żeby
    > nigdy nie mógł się wyprzeć,że był moderatorem na Elektrodzie ! Może to się
    > przydać w przyszłości.

    Wiesz jaka jest między nami różnica? Ja piszę otwarcie, pod swoim
    imieniem i nazwiskiem, nie wypieram się niczego. Ty szczekasz
    anonimowo - nie masz odwagi nawet się przedstawić.

    Jesteś tylko i wyłącznie jednym z wielu anonimowych
    keyboard-warriorów. Zupełnie bez znaczenia.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 89. Data: 2011-05-20 21:05:57
    Temat: Re: œwięte krowy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Friday, May 20, 2011, 9:16:34 PM, you wrote:

    > No nie wiem. Moze na waszych fido, na internecie dopiero wchodzily, i
    > wszedzie byl problem.

    Jaki problem? Od samego początku było wiadomo, że obowiązuje ISOlatka.

    > Zreszta jestem najlpszym przykladem, do tej pory pisze po polskawemu i
    > dobrze mi z tym :-P

    A ja jestem najlepszym przykładem czegoś przeciwnego.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 90. Data: 2011-05-20 21:48:06
    Temat: Re: ?więte krowy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 May 2011 23:05:57 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

    >Jaki problem? Od samego początku było wiadomo, że obowiązuje ISOlatka.

    A twoja fidomazowia ?

    A ile lat trzeba bylo poczekac az powszechnie uzywane programy beda
    sobie poprawnie radzic z isolatka - poczawszy od drivera klawiatury na
    jakims Sunie, do generatora znakow na DEC-terminalu konczac.
    No i jeszcze gdzies jakas Polska Norma byla, z klawiatura maszynistki.

    J.