  • 1. Data: 2020-10-08 07:24:05
    Temat: system alertów RCB
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Czy SMS alert RCB otrzymuje tylko ten, kto aktualnie znajduje się na
    obszarze na którym to wysyłają ?

    a jeśli ktoś się przemieszcza ?

    Fajnie by było, gdyby system był taki, że:
    wysyłają SMS i system trzyma ten SMS jakiś czas np. 3 godz., 6 godz. 24
    godz, 720 godz i dostarcza ten komunikat każdej "nowej" komórce która
    znajdzie się w zasięgu obszaru objetego powiadomieniem.

    czy jest tak ?

  • 2. Data: 2020-10-08 10:34:52
    Temat: Re: system alertów RCB
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-10-08 o 07:24, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > Czy SMS alert RCB otrzymuje tylko ten, kto aktualnie znajduje się na
    > obszarze na którym to wysyłają ?

    Teoretycznie tak.

    > a jeśli ktoś się przemieszcza ?

    Nie wiem.

> [...]
    > godz, 720 godz i dostarcza ten komunikat każdej "nowej" komórce która
    > znajdzie się w zasięgu obszaru objetego powiadomieniem.

    Na dzisiaj to jest tak że możesz dostać komunikat dotyczący obszaru
    odległego o kilkaset kilometrów w którym nie byłeś kilka lat.

    Cały ten system jest potrzebny idiotom wybierającym się
    pieszo pod namiot bez sprawdzenia prognozy pogody.
    Zakładając że tam gdzie poszli mają zasięg.
    I ludziom którzy dzięki niemu mają pracę.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2020-10-09 07:16:14
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2020-10-08 o 10:34, RadoslawF pisze:

    > Teoretycznie tak.

    Dokładnie - dostałem 2 będąc za granicą - raz w Rumuni, i raz w Chorwacji :)

    Pozdro
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 4. Data: 2020-10-09 20:29:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mirek Ptak" rlormu$chb$2$k...@n...chmurka.net

    > Dokładnie - dostałem 2 będąc za granicą - raz w Rumuni, i raz w Chorwacji :)

    (; Cóż za bezmyślność z Twej strony!!!
    Po co komu alert o tym, co widzi/zobaczy własnymi oczami?
    Alert powinien dotyczyć czegoś odległego lub zapomnianego... ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'

  • 5. Data: 2020-10-10 10:32:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 9 Oct 2020 07:16:14 +0200, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:
    > Dokładnie - dostałem 2 będąc za granicą - raz w Rumuni, i raz w
    > Chorwacji :)

    Bo pewnie jak byłeś w pl miałeś tel wyłączony.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2020-10-13 11:28:25
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2020-10-10 o 10:32, Marek pisze:

    > Bo pewnie jak byłeś w pl miałeś tel wyłączony.

    No bez żartów proszę - nie wyłączam telefonu, zawsze mam transfer danych
    włączony (w EU) i oczywiście lokalizację.

    Pozdrawiam - Mirek

  • 7. Data: 2020-10-18 13:56:16
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

> [...]
    > godz, 720 godz i dostarcza ten komunikat każdej "nowej" komórce która
    > znajdzie się w zasięgu obszaru objetego powiadomieniem.

    włączyłam dawno nie włączany telefon, żadne SMSy RCB nie przyszły

  • 8. Data: 2020-10-18 19:00:52
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 13-10-2020 o 11:28, Mirek Ptak pisze:

    > No bez żartów proszę - nie wyłączam telefonu, zawsze mam transfer danych
    > włączony (w EU) i oczywiście lokalizację.

    Jakiego obszaru dotyczył komunikat? Może adresu rejestracji numeru lub
    ostatniego miejsca pobytu na terenie Polski przed wyjazdem za granicę?

    yabba

  • 9. Data: 2020-10-21 14:34:35
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 18.10.2020 19:00, yabba wrote:

    > Jakiego obszaru dotyczył komunikat? Może adresu rejestracji numeru lub
    > ostatniego miejsca pobytu na terenie Polski przed wyjazdem za granicę?

    Gliwice, Śląskie lub Poniatowa, Lubelskie.
    Ale w komunikacie nic o rejonie zwykle nie ma (ostatnio tylko te
    COVIDowe podają powiat).
    Było tak, że wyjechałem na Słowację o 6 rano, a dostałem komunikat około
    16, a innym razem koło 19 będąc od ładnych kilku godzin na miejscu w Nitrze.

    Pozdrawiam - Mirek