  • 1. Data: 2020-09-25 22:02:59
    Temat: blokada połączeń i przekierowania
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Czy są oferty pre-paid w których aktywne są usługi:

    blokada wszystkich połączeń przychodzących
    włączenie: *35*hasło#
    wyłączenie: #35*hasło#
    sprawdzenie: *#35#

    na przykład gdy w ruter się włozy SIM i korzysta tylko z netu, to
    blokada *35* byłaby bardzo przydatna, zamiast "nikt nie odbiera" abonent
    słyszałby: połaczenie zablokowane

    Dlaczego w ofertach na karte nie działają przekierowania i blokady ?
    Operatorzy mogliby udostępnić usługę i nawet brać za to opłatę.

    Przekierowanie wszystkich połączeń
    włączenie: **21*numer#
    wyłączenie: #21#

    Przekierowanie gdy linia jest zajęta
    włączenie: **67*numer#
    wyłączenie: #67#

    Przekierowanie gdy nie odbierasz
    włączenie: **61*numer#
    wyłączenie: #61#

    Przekierowanie gdy jesteś poza zasięgiem sieci
    włączenie: **62*numer#
    wyłączenie: #62#

    blokada wszystkich połączeń wychodzących
    włączenie: *33*hasło#
    wyłączenie: #33*hasło#
    sprawdzenie: *#33#

    blokada wszystkich wychodzących rozmów międzynarodowych
    włączenie: *331*hasło#
    wyłączenie: #331*hasło#
    sprawdzenie: *#331#

    blokada połączeń wychodzących w roamingu z wyjątkiem połączeń lokalnych
    i do Polski
    włączenie: *332*hasło#
    wyłączenie: #332*hasło#
    sprawdzenie: *#332#

    blokada połączeń przychodzących w roamingu
    włączenie: *351*hasło#
    wyłączenie: #351*hasło#
    sprawdzenie: *#351#

  • 2. Data: 2020-09-26 20:55:04
    Temat: Re: blokada połączeń i przekierowania
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Czy są oferty pre-paid w których aktywne są usługi:

    Tak. W Play wszystko działa. Nawet jeszcze więcej, bo np. można
    zablokować sms-y przychodzące.
    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2020-09-30 23:46:36
    Od: Ircys Ircys <i...@p...pl>

    sobota, 26 września 2020 o 20:55:11 UTC+2 Grzexs napisał(a):
    > W Play np. można zablokować sms-y przychodzące.

    W jaki sposób?

  • 4. Data: 2020-10-01 00:16:41
    Od: ? CaerSobreUnÁrbol ? <c...@i...net.info.site.invalid>

    Ircys Ircys wrote:
    > W jaki sposób?

    Blokady usług przychodzacych SMS (tylko w taryfie Premium)

    Kod USSD do *włączenia*

    *111*97*1#

    z numerów skróconych zaczynających się od cyfr: 7,8,9

    *111*48*1#

    Kod USSD do *wyłączenia

    *111*97*2#

    z numerów skróconych zaczynających się od cyfr: 7,8,9

    *111*48*2#

    --
    ? CaerSobreUnÁrbol ?

  • 5. Data: 2020-10-02 16:21:45
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    W dniu 2020-09-30 o 23:46, Ircys Ircys pisze:

    > W jaki sposób?

    http://telefix.ugu.pl/kody_univ.htm

    Tu masz link, niektóre rzeczy trochę nieaktualne, bo nie mam czasu
    poprawić, ale to, o co pytasz, akurat działa.

    Czyli blokowanie sms-ów to *35*0000*16#, o ile nie zmieniłeś hasła z
    "0000", a zapewne nie (to jest oddzielne hasło, które nie ma nic
    wspólnego z pinem do karty SIM, ani z pinem do telefonu).

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2020-10-03 08:05:50
    Od: Ircys Ircys <i...@p...pl>

    piątek, 2 października 2020 o 16:21:49 UTC+2 Grzexs napisał(a):

> [...]
    > "0000", a zapewne nie (to jest oddzielne hasło, które nie ma nic
    > wspólnego z pinem do karty SIM, ani z pinem do telefonu).

    Czy orientujesz się jaki komunikat dostaje osoba wysyłająca SMS-a
    do abonenta z taką aktywną blokadą ?

    Ircys

  • 7. Data: 2020-10-04 02:23:41
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-09-25 o 22:02, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
> [...]
    > wyłączenie: #332*hasło#
    > sprawdzenie: *#332#
    >
    > blokada połączeń przychodzących w roamingu

    Blokady są w moim telefonie i ustawione na moim koncie na stronie operatora.
    Smutno mi, ze operator zablokował sms-y na 72052.
    Moze to i lepiej, bo tyle ludzi czeka na pomoc i Caritas ogłasz zbiórki
    i sms-y. Chodzi o to, ze jak np, jakieś ciężko chore dziecko musi
    wyjechać na operację do Stanów i trzeba zebrac np. 9 milionów zł.

    --
    animka

  • 8. Data: 2020-10-04 02:24:23
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-09-26 o 20:55, Grzexs pisze:

    > Tak. W Play wszystko działa. Nawet jeszcze więcej, bo np. można
    > zablokować sms-y przychodzące.

    Dodać do numerów spamu.

    --
    animka

  • 9. Data: 2020-10-05 19:12:35
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    W dniu 2020-10-03 o 08:05, Ircys Ircys pisze:

    > Czy orientujesz się jaki komunikat dostaje osoba wysyłająca SMS-a
    > do abonenta z taką aktywną blokadą ?

    Tak. Żadnego. A SMS ma status ,,niedostarczony".

    --
    Grzexs

  • 10. Data: 2020-10-05 19:13:53
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

> [...]
    > i sms-y. Chodzi o to, ze jak np, jakieś ciężko chore dziecko musi
    > wyjechać na operację do Stanów i trzeba zebrac np. 9 milionów zł.

    Ech, łapki opadają...

    --
    Grzexs