  • 1. Data: 2020-10-04 15:20:41
    Temat: Oś czasu - Google Maps
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Mam na dwóch telefonach włączona lokalizację. Dwa różne konta Google np.
    A i B.
    Ale na obu widać oś czasu tylko jednego konta, A.
    Wylogowywałem się, logowałem. Nic. Jedno konto nie rejestruje osi czasu
    B, tylko tego drugiego A. Wydaje się bezsensu.
    Nawigacja działa w obu poprawnie.
    Skrzynka pocztowa działa normalnie, czyli dwie osobne dla każdego konta.

    Nie chcę zakładać nowego konta, tylko to ożywić w tej funkcjonalności.

    Robert

  • 2. Data: 2020-10-04 16:05:04
    Temat: Re: Oś czasu - Google Maps
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Skrzynka pocztowa działa normalnie, czyli dwie osobne dla każdego konta.
    >
    > Nie chcę zakładać nowego konta, tylko to ożywić w tej funkcjonalności.

    To dodaj to drugie urządzenie w ustawieniach osi czasu dla danego konta,
    żeby też liczyło i sprawdź, czy konto główne A ma dodane tylko jedno
    urządzenie :]
    Ludzkość czasem mnie zadziwia. Jeśli dać im jakąś nowość do ręki to od
    razu wymagają od niej myślenia i pracy za nich. Kiedyś bawiło mnie,
    kiedy ludzie zadawali pytania do wyszukiwarki, zamiast wpisywać możliwe
    keywordy, które są szukane. To WYSZUKIWARKA a nie inteligentna istota.
    Google z czasem zaczęło uwzględniać tych debili i poprawili algorytmy bo
    sami zauważyli, że wyszukiwarka jest traktowana jako ktoś mądrzejszy od
    nich (userów) :)

    Hit ostatniego tygodnia:
    Znajoma:
    OK GOOGLE! Wiesz gdzie zostawiłam kluczyki od samochodu?
    Google poradziło jej wymienić zamki, więc poszła tą drogą i kombinowała
    jak znaleźć ślusarza, zamiast naprawić sobie mózg :D

    Pomocny link:
    https://support.google.com/maps/answer/6258979?co=GE
    NIE.Platform%3DAndroid&hl=pl
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2020-10-07 09:34:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-10-04 o 16:05, LordBluzg(R) pisze:
    > To dodaj to drugie urządzenie w ustawieniach osi czasu dla danego konta,
    > żeby też liczyło i sprawdź, czy konto główne A ma dodane tylko jedno
    > urządzenie :]
    Do głowy mi nie przyszło, że telefon może pokazywać oś czasu innego
    urządzenia. A jak widać to oczywiste (teraz).

    Dziękuję za pomoc.

    Robert

  • 4. Data: 2020-10-07 20:58:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 7 Oct 2020 09:34:31 +0200, w <5f7d6f84$0$522$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

    > Do głowy mi nie przyszło, że telefon może pokazywać oś czasu innego
    > urządzenia.

    Mnie też. I też ostatnio zastanawiałem się jakim cudem codziennie jestem w
    szkole :)

    W wolnej chwili muszę sprawdzić czy dziecko przypadkiem nie ma dostępu do moich
    emaili (mam konto na tel. córki) :)

  • 5. Data: 2020-10-07 21:24:47
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

> [...]
    > szkole :)
    >
    > W wolnej chwili muszę sprawdzić czy dziecko przypadkiem nie ma dostępu do moich

    Raczej na pewno ma dostep do email, wiec wie wszystko.
    Lepiej szybko to napraw.

  • 6. Data: 2020-10-08 10:21:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    07 Oct 2020 19:24:47 GMT, w <5f7e15ff$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>,
    ydziO <ydzio(a)hot.com> napisał(-a):

    > Raczej na pewno ma dostep do email, wiec wie wszystko.
    > Lepiej szybko to napraw.

    OK. To jak zostawić konto na drugim telefonie (jest na hasło), aby inny
    uzytkowników nie mógł sobie przełączać kont w Google Maps czy Gmailu?
    Przyznam się, że zdziwiłem się, że to jest możliwe.

  • 7. Data: 2020-10-08 11:20:10
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
> [...]
    > uzytkowników nie mógł sobie przełączać kont w Google Maps czy Gmailu?
    > Przyznam się, że zdziwiłem się, że to jest możliwe.

    Na koncie google - jak dobrze pamietam - powinienes miec mozliwosc
    cofniecia autoryzacji konkretnego telefonu. Wtedy tamten drugi telefon
    straci kontakt z twoim kontem google i trzeba bedzie wprowadzic nowe konto.
    Wtedy dziecko albo sobie samo zalozy konto na googlu albo zrobicie razem.

  • 8. Data: 2020-10-08 13:19:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    08 Oct 2020 09:20:10 GMT, w <5f7ed9ca$0$556$65785112@news.neostrada.pl>, ydziO
    <ydzio(a)hot.com> napisał(-a):

> [...]
    > Wtedy dziecko albo sobie samo zalozy konto na googlu albo zrobicie razem.

    Hmmm. Ale chcę mieć konto na telefonie dziecka. Nie chcę jednak, aby z poziomu
    swojego konta (a dokładnie z poziomu Google Maps czy Gmaila) mogło zmieniać
    konto ze swojego na moje.

  • 9. Data: 2020-10-08 16:52:36
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
> [...]
    > swojego konta (a dokładnie z poziomu Google Maps czy Gmaila) mogło zmieniać

    No to raczej nie ma takiej mozliwosci. Telefon traktuje obydwa konta ze
    uzytkownik jest ich wlascicielem.

  • 10. Data: 2020-10-08 18:45:45
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.10.2020 o 16:52, ydziO pisze:

    > No to raczej nie ma takiej mozliwosci. Telefon traktuje obydwa konta ze
    > uzytkownik jest ich wlascicielem.

    Hmm, jest jeszcze możliwość wyłączenia synchronizacji dla konta, które
    nie jest kontem głównym :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>