  • 1. Data: 2022-05-15 13:35:27
    Temat: szczęsciu mojemu uwierzyć nie mogę
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Z duszą na ramieniu odważyłem się zresetować telewizor
    do ustawień fabrycznych i potem całkowicie odciąć go od internetu.

    Al Dzazira poogladam sobie na playerze z kompa.

    Jeśli kiedyś się zepsuje jeszcze to skłamię w żywe oczy serwisowi ze
    nie mam w domu neta i ni ch. żadnych aktualizacji firmware nie robię
    żeby skały spiewały.

    Na przetarty kabel i wyrwane gniazdko nie robimy aktualizacji firmware
    bo raczej nie pomoże.

    No i po resecie i restarcie telewizor zachowuje się po staremu i
    nie wypala mi już oczu jasnością 100% tylko pamięta 9%

    także tak.

    --
    Piter

  • 2. Data: 2022-05-15 14:18:28
    Temat: Re: szczęsciu mojemu uwierzyć nie mogę
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W niedzielę, 15.05.2022 o 13:35, PiteR napisał:

    > No i po resecie i restarcie telewizor zachowuje się po staremu i
    > nie wypala mi już oczu jasnością 100% tylko pamięta 9%
    >
    > także tak.

    Nie tak. Tak że tak. Tak.

    --
    Collie

  • 3. Data: 2022-05-15 17:49:00
    Od: złomowisko <l...@w...pl>

    > także tak.

    Nie tak. Tak że tak. Tak.

    Jak nie jak także tak !

  • 4. Data: 2022-05-17 11:12:48
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 15.05.2022 17:49, złomowisko wrote:

    > Nie tak. Tak że tak. Tak.
    >
    > Jak nie jak także tak !

    On miał rację, nie także tak, tak że tak. Tak właśnie.

    --
    pzdr
    Roman

  • 5. Data: 2022-05-17 12:15:35
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W niedzielę, 15.05.2022 o 17:49, złomowisko napisało:

    > Nie tak. Tak że tak. Tak.
    > Jak nie jak także tak !

    Podciągnij się, synek, nt. różnicy znaczeniowej między
    "także" i "tak że" a dopiero potem dawaj głos wśród
    dorosłych. I to tylko jak powiedzą: "daj głos!"

    --
    Collie

  • 6. Data: 2022-05-18 16:45:52
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 17/05/2022 11:15, Collie wrote:

    > Podciągnij się, synek, nt. różnicy znaczeniowej między
    > "także" i "tak że" a dopiero potem dawaj głos wśród
    > dorosłych. I to tylko jak powiedzą: "daj głos!"

    w skrocie - tak nie pisz. Tak nie, a o tak tak.

    --
    pozdrawiam, pioruns

  • 7. Data: 2022-05-19 17:18:40
    Od: złomowisko <l...@w...pl>

    > Podciągnij się, synek, nt. różnicy znaczeniowej między
    > "także" i "tak że" a dopiero potem dawaj głos wśród
    > dorosłych. I to tylko jak powiedzą: "daj głos!"

    Ja sobie zażartowałem a wy tak na poważnie mnie rugujecie i porównujecie do
    dzieciaka i psa żebym "dał głos". Oj nieładnie, kultura się kłania kolego
    Collie. Mimo to pozdrawiam i niech mi ktoś napisze, że nie, czyli jak nie
    jak tak i tyle w temacie !