  • 11. Data: 2010-05-17 18:20:05
    Temat: Re: szukam fotki...
    Od: Texen <f...@...dk>

    On 17 Maj, 12:14, "sowa" <m...@p...onet.pl> wrote:

    >  kierownik z plecaczkiem ktory (ktora) bodajze pisze sms (albo cos)

    ktory:
    http://tinyurl.com/latanie-sms

    --
    texen

  • 12. Data: 2010-05-17 18:22:45
    Temat: Re: szukam fotki...[OT]
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "lesor" <l...@o...pl> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...

    > Niebieskie 75x56.5 - juz nie dziewica...
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > a o tym to chyba nie bylo na goglu...
    > ?

    no pieknie - nastepny czujny;]
    jest, jest; tylko musisz dobrze pokopac:P

    ale jesli chcesz:

    Niebieska Ksiezniczka stala sie Pania po przejsciach 13 maja 2010

    przylozenie na rogu Kopinskiej i Bialobrzeskiej...

    ukrainski vw transporter stwierdzil ze karetka na sygnale wyjezdzajaca z
    Bialobrzeskiej w prawo w Kopinska
    jest za blisko (circa 50m (sic!) i stanal na hamulcu...
    coz, Sowa wykonala pierwsze w swoim zyciu stoppie, ale ... nie wydalo :cry:

    jedyna pociecha, ze naprawde powoli jechalem - zakladam ok.40km/h (podstawa:
    nie wszedlem przez tylna szybe do busa )
    polozylem na prawo - :arrow: gmole RZONDZOM!!
    STRATY: na 1,2 i 3 rzut oka to porysowane gmole, porysowany stelaz pod
    kufer, porysowany ciezarek, klamka hamulca (ale tylko pol :mrgreen: ),
    chlodnica troszke podgnieciona kolem (narazie nic nie cieknie) i... lagi +
    polka (niestety) - ale da sie jechac (troszke tlucze ;)

    jednakowoz uwazam, ze moj Aniol Stroz nadazyl... i mialem szczescie...
    na kasku nawet rys - chociaz fikolek byl :mrgreen:

    --
    pozdrawiam,
    Sowa

  • 13. Data: 2010-05-17 18:32:17
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Texen" <f...@...dk> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...

    > http://tinyurl.com/latanie-sms

    o dzieki Ci, Texen-ie:)

    wlasnie to to

    pees.
    a nie mowilem?:P precle pamietaja...

    --
    pozdrawiam,
    Sowa

  • 14. Data: 2010-05-17 18:56:53
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 17 Maj, 20:22, "sowa" wrote:
    > Uzytkownik "lesor"napisal
    >
    > Niebieska Ksiezniczka stala sie Pania po przejsciach 13 maja 2010
    >
    > [...]
    >
    > jednakowoz uwazam, ze moj Aniol Stroz nadazyl...

    I co? teraz chcesz go testowac piszac esemesy w lewym zlozeniu? ;-p
    Bylo zawczasu zwolnic i zajechac pod hale. Maja tam smakowity kwaszony
    na dwa sposoby czosnek.

    Dobrze, ze oblecialo po taniosci...
    --
    pozdrawiam
    lesor

  • 15. Data: 2010-05-17 19:14:06
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "lesor" <l...@o...pl> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...

    > I co? teraz chcesz go testowac piszac esemesy w lewym zlozeniu? ;-p

    dupadupadupa:P

    > Bylo zawczasu zwolnic i zajechac pod hale. Maja tam smakowity kwaszony
    > na dwa sposoby czosnek.

    o - tego nie wiedzialem
    potestuje, moze jeszcze przed hartowcem...
    jedziesz do hali? bo ja to autobusem;]

    > Dobrze, ze oblecialo po taniosci...

    wiesz, pojecie wzgledne;]
    ale caly jestem --> jest git!

    --
    pozdrawiam,
    Sowa

  • 16. Data: 2010-05-17 19:17:00
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 17 Maj, 20:56, lesor <l...@o...pl> wrote:

    > Bylo zawczasu zwolnic i zajechac pod hale. Maja tam smakowity kwaszony
    > na dwa sposoby czosnek.

    A konkretniej to gdzie?
    Pozdr
    G!

  • 17. Data: 2010-05-17 19:33:42
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 17 Maj, 21:17, Gawron <m...@g...com> wrote:

    > A konkretniej to gdzie?

    Idac od szpitala pierwsze schody na gore, po prawej jest rzad
    pawilonikow, pierwszy to rybny, vis-a-vis jest budka warzywna,
    pierwsza z brzegu. Czosnek kwaszony oraz czosnek kwaszony z
    buraczkami. Smakuje prawie jak gruzinski.
    Polecam.

    Piotr, autobusem wiezc garsc czosnku to trza miec jaja :))))

    --
    pozdrawiam, lesor

  • 18. Data: 2010-05-17 19:34:28
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On 17 Maj, 12:24, "sowa" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Niebieskie 75x56.5 - juz nie dziewica...

    Glebłes Pietrek? Ale przezyles? Pytamboniewiem.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki

  • 19. Data: 2010-05-17 19:47:03
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kefir" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > Glebłes Pietrek? Ale przezyles? Pytamboniewiem.

    sie zdazylo....

    zyje, zyje
    dzieki

    przelec wotek z [OT] wkleilem Lesorowi relacje;]

    pees.
    w krakowie jestem, ale w przyszlym tygodniu
    jesli chcesz koszulki...:)))

    --
    pozdrawiam,
    Sowa

  • 20. Data: 2010-05-17 19:49:30
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "lesor" <l...@o...pl> napisal w wiadomosci
    p.googlegroups.com...

    > Piotr, autobusem wiezc garsc czosnku to trza miec jaja :))))

    ja nie dam rady?
    ja?
    a co?:)
    nawet bilet kupie:P