  • 1. Data: 2009-03-02 10:08:02
    Temat: szyfrowany pendrive
    Od: "derty" <d...@o...pl>

    Jakie oprogramowanie najlepiej wybrac aby szyfrować dane na pendrive?
    Chodziłoby mi o koniecznosc wprowadzenia hasła po podłaczeniu pendriva aby
    możliwe było dostanie sie do katalogów z pena.

  • 2. Data: 2009-03-02 10:54:08
    Temat: Re: szyfrowany pendrive
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    derty schrieb:
    > Jakie oprogramowanie najlepiej wybrac aby szyfrowa? dane na pendrive?
    > Chodzi?oby mi o koniecznosc wprowadzenia has?a po pod?aczeniu pendriva aby
    > mo?liwe by?o dostanie sie do katalog?w z pena.

    Ja osobiscie wybralbym LUKS.

    A tak w ogole to NTG - spytaj na pl.comp.os.ms-windows.winnt, jesli
    chodzi ci o Windows.

    PS. napraw swoj czytnik, bo jakies krzaki wysylasz.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 3. Data: 2009-03-02 11:00:30
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Mon, 02 Mar 2009 11:54:08 +0100, Tomasz Chmielewski
    <t...@n...wpkg.org> wrote:

    >Ja osobiscie wybralbym LUKS.
    >
    >A tak w ogole to NTG - spytaj na pl.comp.os.ms-windows.winnt, jesli
    >chodzi ci o Windows.

    No nie do końca NTG bo są także pędraki z czytnikiem linii
    papilarnych. Coś podobnego jak czytniki zamiast haseł np. w laptopach
    Lenowo z serii X61.

    Zdrówko

  • 4. Data: 2009-03-02 11:58:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:qvenq4h7nkbqhea18t3asr43o6fc45gr21@4ax.
    com...
    > No nie do końca NTG bo są także pędraki z czytnikiem linii
    > papilarnych. Coś podobnego jak czytniki zamiast haseł np. w laptopach
    > Lenowo z serii X61.

    Ale pyta o program.

  • 5. Data: 2009-03-02 16:33:59
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
    > No nie do końca NTG bo są także pędraki z czytnikiem linii
    > papilarnych.

    One tez nie sa w 100% sprzetowe - nie pod kazdym systemem dzialaja
    poprawnie.

    k,

  • 6. Data: 2009-03-02 17:18:50
    Od: Piotr Smerda <p...@g...pl>

    On Mon, 2 Mar 2009 11:08:02 +0100, derty wrote:

    > Jakie oprogramowanie najlepiej wybrac aby szyfrować dane na pendrive?
    > Chodziłoby mi o koniecznosc wprowadzenia hasła po podłaczeniu pendriva aby
    > możliwe było dostanie sie do katalogów z pena.

    TrueCrypt? Z tym, że do zainstalowania na maszynie docelowej są uprawnienia
    administratora potrzebne. Ewentualnie do uruchomienia sterownika przy
    uruchamianiu programu z PD.

    Piotrek

  • 7. Data: 2009-03-02 17:57:39
    Od: JanuszWo <j...@t...gaz.pl>

    derty wrote:

    > Jakie oprogramowanie najlepiej wybrac aby szyfrować dane na pendrive?
    > Chodziłoby mi o koniecznosc wprowadzenia hasła po podłaczeniu pendriva
    > aby możliwe było dostanie sie do katalogów z pena.

    A może Corsair Padlock? Jak szukałem szyfrowanego pena, sprzedawcy nie
    mieli pojęcia o co mi chodzi, bo chciałem mieć szyfrowanie niezależne od
    systemu operacyjnego. Dopiero po fakcie natknąłem się na ww produkt.
    Nie wiem jak w praktyce, ale teoretycznie - ekstra.
    JanuszWo
    --
    popraw gaz w adresie

  • 8. Data: 2009-03-02 20:22:20
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Mon, 2 Mar 2009 11:08:02 +0100, derty napisał(a):

    > Jakie oprogramowanie najlepiej wybrac aby szyfrować dane na pendrive?
    > Chodziłoby mi o koniecznosc wprowadzenia hasła po podłaczeniu pendriva aby
    > możliwe było dostanie sie do katalogów z pena.

    Całkiem fajnie działa oprogramowanie dołączone gratis do stosunkowo
    taniego Lexar JumpDrive. Też wymaga uprawnień administratora, ale tylko
    jeśli chcemy podmontować zaszyfrowany plik pod "literkę" jako partycję.
    --
    M. [Windows - Shell/User MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/