  • 1. Data: 2009-03-02 12:32:00
    Temat: Zasilacz - dziwna sprawa
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Witam.

    Mam problem z kompem - bo już sam nie jestem pewien czy to zasialcz...
    Otóż posiadam komputer z płytą główną Asus M3A78-T, pracowałem na nim z
    zasilaczem Chieftec 420W. Zasilacz wymieniłem na Tagana 700W używany z
    Allegro. I tu pojawił się dziwny problem. Komputer ma "grymasy" przy
    starcie... Raz startuje, a raz nie: gdy włączam przycisk na obudowie
    wszystkie wiatraczki zaczynają się kręcić, ale po około jednej sekundzie
    przestają i komputer pozostaje wyłączony. Po ponownym wciśnięciu klawisza
    już nic się nie dzieję, nawet wiatraczki stoją w miejscu. Sytuacja się
    powtarza, gdy odłącze zasilacz z prądu i poczekam pół minuty, podłącze kabel
    i ponownie wcisnę przycisk - znowu wiatraczki się kręcą 1s i nic. ALE czasem
    komputer wystartuje - najczęściej jak odłącze wszystkie kable od komputera i
    zostaiwe tylko ten zasilający - jednak i z tym nie zawsze.

    Co to może być? Płyta? Zasilacz? Nie mam pojęcia co to... Gdy komputer
    wystartuje, pracuje już prawidłowo, aż do wyłączenia. Sprzęt mam nowy -
    oprócz zasilacza. Osoba, która mi go sprzedała deklaruje, że jest sprawny.

    Ktoś się spotkał z podobną sytuacją?

    Pozdrawiam.

    M.

  • 2. Data: 2009-03-02 17:46:54
    Temat: Re: Zasilacz - dziwna sprawa
    Od: Jarek <j...@g...com>

    MarlonB pisze:
> [...]
    > oprócz zasilacza. Osoba, która mi go sprzedała deklaruje, że jest sprawny.

    A sprawdzałeś na poprzednim zasilaczu? Jeśli będzie dobrze to masz
    odpowiedź.
    Jarek