  • 1. Data: 2022-12-20 07:27:03
    Temat: tania, używana płyta z cpu i pcie >=4.0
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Mam taki zestaw, nazwijmy to, warsztatowy - mobo na stelażu / otwarta
    obudowa, do testowania komponentów. Okazjonalnie jak coś kupię to tam
    najpierw wkładam i sprawdzam. Zestarzało się to to i szukam czegoś nowszego.
    Wymagania minimalne to:
    - pcie 4
    - min 1 slot 16
    - wbudowana grafika.

    Niespecjalnie orientuję się w płytach pod Intele. Jest coś co złożone z
    używek dałoby się zamknąć w kwocie jakiś 350zł (cpu+mobo)?

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2022-12-20 07:49:44
    Temat: Re: tania, używana płyta z cpu i pcie >=4.0
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > Niespecjalnie orientuję się w płytach pod Intele. Jest coś co złożone z
    > używek dałoby się zamknąć w kwocie jakiś 350zł (cpu+mobo)?

    obsługę pcie 4 oraz grafikę to znajdziesz najtaniej chyba w i5 11400 a tu sam
    procesor
    kosztuje 600, do tego płyta na b560 za wspomniane 350 złotych, wychodzi niewiele
    poniżej 1k

  • 3. Data: 2022-12-20 10:05:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-20, m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:

> [...]
    procesor
    > kosztuje 600, do tego płyta na b560 za wspomniane 350 złotych, wychodzi niewiele

    No to chyba podszedłem do tego zbyt optymistycznie. Najtańsze co
    wymyśliłem to płyta pod AM4 (~150zł się coś chyba dostanie) i jakiś
    Ryzen 3 3XXX za ok 300zł. Karta graficzna musiałaby siedziec w x1.
    Funkcjonalne ale bez sensu przy inwestycji rzędu 500zł.

    --
    Marcin