  • 1. Data: 2009-02-26 17:07:12
    Temat: taśma niklowana do zgrzewania aku
    Od: Szymon* <s...@w...pl>

    Hej

    Szukam taśmy do zgrzewania akumulatorków (cienka stal powlekana niklem)-
    czy ktoś wie gdzie to kupić? Wiem że w USA, niemniej ucieszyłbym się z
    jakiegoś lokalnego dostawcy u którego można kupić np. 5 metrów.
    Google po polsku milczy.

    Pozdrawiam
    Szymon

  • 2. Data: 2009-02-26 21:46:16
    Temat: Re: taśma niklowana do zgrzewania aku
    Od: "h" <h...@h...he>

    Użytkownik "Szymon*" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy ktoś wie gdzie to kupić? Wiem że w USA, niemniej ucieszyłbym się z
    > jakiegoś lokalnego dostawcy u którego można kupić np. 5 metrów.

    Jako detal użyj cynowanej stali lub nierdzewnej, albo miedź.

  • 3. Data: 2009-02-27 12:52:20
    Od: Szymon* <s...@w...pl>

    > Jako detal użyj cynowanej stali lub nierdzewnej, albo miedź.

    Miedź klei się do miedzianych elektrod, nierdzewnej jeszcze nie
    próbowałem - do zgrzewania akumulatorów w pakiety używa sie generalnie
    taśmy stalowej niklowanej.
    S.