  • 81. Data: 2012-01-20 14:11:10
    Temat: Re: tcl - do czego to sie moze przydac?
    Od: A.L. <l...@a...com>

    Urban legend

    A.L.

  • 82. Data: 2012-01-20 14:35:54
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Jan 20, 1:35 pm, "Stachu 'Dozzie' K."
    <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> wrote:

    > Straszne. Języki funkcyjne, gdzie się to robi nagminnie, są
    > niebezpieczne! Podobnie jak jakiekolwiek funkcyjne konstrukcje w Perlu,
    > Rubym i Pythonie!

    Sorki, ale first-class functions to nie jest to samo, co eval na
    stringu.

  • 83. Data: 2012-01-20 15:49:38
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Friday, January 20, 2012 2:11:10 PM UTC, A. L. wrote:

    > Urban legend

    Zadna urban legend, tylko relacja czlowieka ktory siedzi w srodku.

    RW

  • 84. Data: 2012-01-20 15:50:15
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Friday, January 20, 2012 1:35:43 PM UTC, Stachu &#39;Dozzie&#39; K. wrote:

    > Straszne. Języki funkcyjne, gdzie się to robi nagminnie, są
    > niebezpieczne! Podobnie jak jakiekolwiek funkcyjne konstrukcje w Perlu,
    > Rubym i Pythonie!

    Bzdura.

    RW

  • 85. Data: 2012-01-20 15:57:52
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Jan 20, 1:30 pm, Roman W <b...@g...pl> wrote:

    > Technologia moze byc dobra nawet jezeli wymaga ciaglego dopieszczania,
    > jezeli oferuje cos w zamian, np. elastycznosc. Moze dlatego uzywali w
    > Twojej firmie tego Tcl-a?

    Używali tcl-a bo Już Był. Decyzja AFAIK została podjęta jakoś tak za
    poźnego Popiela.

  • 86. Data: 2012-01-20 18:35:59
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Jan 20, 3:49 pm, Roman W <b...@g...pl> wrote:

    > Zadna urban legend, tylko relacja czlowieka ktory siedzi w srodku.

    Cicho, A. L. wie lepiej.