    From: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: terminator
    Date: Tue, 28 Jun 2011 19:35:32 +0200

    ja nie z PO, ale i tak napiszę...

    chodzi o terminator do kabla antenowego TV... ja kiedyś myślałem (bo mi
    przecież z łachy nigdy nie powiedzieli), że terminator to element o
    specyficznej konstrukcji (kształcie) dzięki któremu zapewnia odpowiednie E/H
    a dalej wytłumia falę...

    do czasu... kiedy rozebrałem pierwszy terminator do sieci Ethernet... i co w
    nim znalazłem? niech Ktoś zgadnie... przylutowany do końcówek opornik 50om
    dużej mocy...

    no więc zburzyło to mój ład i porządek i zupełnie nie rozumiem jak to
    działa...

    a pytanie jest takie, ze względu na dodatkowy kabel video dołączony do
    kamery mam odbicia, czy jeśli podepnę na końcu rezystor 75 om to odbicia
    znikął?