  • 11. Data: 2021-11-08 00:51:20
    Temat: Re: test stereo
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 7 Nov 2021 14:20:45 -0800 (PST), ptoki wrote:

    > Ta stronka jakos dziwnie dziala.
    > W jutubowym tescie wyraznie slychac skad dochodzi dzwiek i mam fazy ustawione
    dobrze.

    YT test jest szumowy. No i YT ma kompresje stratna audio,
    i nie bardzo wiadomo, jak sie jego dzwiek ma do oryginalu.
    Ale widac dosc dobrze.

    > Na tej stronce to w sumie jakies tam tetnienie slychac ale kiepsko.

    Bo tetnienia slychac, jak masz sume dwiekow, chocby przy odtwarzaniu
    przez glosniki.
    A jak przez sluchawki, to nie ma zadnego sumowania - kazde ucho ma
    swoja sluchawke.
    A same nerwy w uszach - IMO - za wolne, aby robic dokladna analize
    sygnalu juz powyzej kilkudziesieciu Hz.

    Wiec mnie tym bardziej ten test szumowy zastanawia.

    No - jest polaczenie miedzy uszami, przez jame nosowa, ale tam chyba
    spore tlumienie dzwiekow.

    J.