  • 1. Data: 2012-03-14 20:01:16
    Temat: trafny wniosek
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    Witam

    Monografia 1/5 strona 69:

    "Faktycznie też z różnych własnych
    "wspomnień z przyszłości" wnoszę, że ja osobiście będę w jednym z
    przyszłych przebiegów
    czasu brał udział w zbudowaniu tychże wehikułów."

    Trafny wniosek. Ja nawet pamiętam jak Pan odnalazł mnie w obecnym czasie
    w roku 1982 kiedy to próbował Pan ratować sytuację przed tym co
    nastąpiło w pierwszych dniach 1983 roku. Jednak zignorowałem pana
    interwencję gdyż zupełnie wtedy Pana nie znałem i ogólnie czułem się
    wtedy zbyt mały by podejmować jakieś nieszablonowe działania.

    z totaliztycznym salutem
    jmj