  • 31. Data: 2021-08-07 21:45:33
    Temat: Re: transfer usb
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Eneuel Leszek Ciszewski w news:semgjq$1dp4$1@gioia.aioe.org
    > "1634Racine" 610e76f9$0$544$6...@n...neostrada.pl
    > Pod moim XP informacja w Menadżerze Urządzeń wygląda inaczej.
    > (DMA = *off* , biezacy tryb transferu = PIO)

    nie czuje o co Ci chodzi. Masz biezacy tryb = pio??
    (u mnie po zreperowaniu --> https://i.imgur.com/60x7ZXK.png)

    > To, co piszesz, przypomina mi WinDOSa a szybkość wskazuje na
    > wczesne (mode 0) PIO, czyli na Win95 -- ale Win95 z obsługą
    > USB jest (miałem taki) rzadkością, i to chyba tylko z USB1
    > dający chyba 1 MB/s, więc to nie mogą być wczesne Win...

    napisalem przeciez: bylo minelo, sprawa naprawiona, pio przeszlo w dma i
    jest ok

    > Twój Menadżer Zadań też wyglądem nie przypomina Menadżera
    > Zadań pod moim WXP.

    bowiem?

  • 32. Data: 2021-08-08 02:14:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "1634Racine" 610ee300$0$24048$6...@n...neostrada.pl

    > nie czuje o co Ci chodzi. Masz biezacy tryb = pio??

    Nie, ale mogę mieć.

    > (u mnie po zreperowaniu --> https://i.imgur.com/60x7ZXK.png)

    U mnie wygląda to właśnie tak, ale wcześniej
    napisałeś coś, co wygląda zupełnie inaczej.

    "1634Racine" 610af612$1$23915$6...@n...neostrada.pl

    > hdd na primary IDE ma DMA = *off* , biezacy tryb transferu = PIO.
    > w man. urzadzen nie widze mozliwosci przelaczenia na DMA = *on* .

    Na VBoxie mam teraz: 'Automatyczne wykrywanie', 'DMA jeżeli dostępne', 'Ultra DMA
    tryb 2'.
    Mogę mieć 'Automatyczne wykrywanie', 'Tylko PIO', 'Tryb PIO'.

    > bowiem?

    Bowiem mój wygląda inaczej -- choćby ma
    inną belkę, ale chyba to można ustawić...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 33. Data: 2021-08-08 04:51:13
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Eneuel Leszek Ciszewski w news:sen7kv$11tq$1@gioia.aioe.org
    [.................]
    > napisałeś coś, co wygląda zupełnie inaczej.
    [......]

    skoro tak napisalem,to nie bylo takiej mozliwosci

    bowiem u mnie jest od innej macochy --> https://i.imgur.com/NLvqRMV.png

  • 34. Data: 2021-08-09 17:35:00
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 8 sie 2021 o 04:51, 1634Racine pisze:

    > skoro tak napisalem,to nie bylo takiej mozliwosci

    Nie o możliwość mi chodzi, lecz o prezentację problemu.
    Jak sam widzisz -- nie ma na Twych PNG czegoś na kształt
    'DMA = *on*' lub 'DMA = *off*'.

    > bowiem u mnie jest od innej macochy --> https://i.imgur.com/NLvqRMV.png

    Miałem na myśli samą belkę -- taką, jak w WinDOSach, nie jak w WXP.
    (ale akurat belkę w WXP można upodobnić do belki z WinDOSów)

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 35. Data: 2021-08-09 22:36:26
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Eneuel Leszek Ciszewski w news:serhv5$dti$2@gioia.aioe.org
    > Nie o możliwość mi chodzi, lecz o prezentację problemu.
    > Jak sam widzisz -- nie ma na Twych PNG czegoś na kształt
    > 'DMA = *on*' lub 'DMA = *off*'.

    wystarczy, ze napisalem, ze nie ma tej mozliwosci.

    > Miałem na myśli samą belkę -- taką, jak w WinDOSach, nie jak w WXP.
    > (ale akurat belkę w WXP można upodobnić do belki z WinDOSów)

    pokaz mi swoja belke, bym wiedzial o czym piszesz

  • 36. Data: 2021-08-13 02:38:56
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 04/08/2021 00:27, 1634Racine wrote:

    > u mnie hdd laptopa jest kompresowany i ja o tym nie wiem?

    Bardzo mozliwe. Skoro juz wiemy, ze uzywasz totalnie niewspieranego
    systemu operacyjnego wydanego 20 lat temu (tak panie tak, 20 lat
    pyknelo), do ktorego nie ma aktualizacji od 11 lat, a popularne
    programy, w tym przegladarki, nie wspieraja go, to bardzo mozliwe, ze
    twoje decyzje moga byc dalekie od optymalnych.

    A serio, czemu sie meczysz z XP na jakims (zapewne starym) laptopie,
    przypomnij jeszcze raz? Linux nie dziala?

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 37. Data: 2021-08-13 15:30:16
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    pioruns w news:sf4ev0$phq$1$pioruns@news.chmurka.net
    > Bardzo mozliwe. Skoro juz wiemy, ze uzywasz totalnie niewspieranego
    > systemu operacyjnego wydanego 20 lat temu (tak panie tak, 20 lat pyknelo),
    > do ktorego nie ma aktualizacji od 11 lat,

    dziekuje,ze mi to powiedziales

    > a popularne programy, w tym przegladarki, nie wspieraja go,

    wiem,co mozesz miec na mysli,ale takim zdaniem mijasz sie z prawda

    > bardzo mozliwe, ze twoje decyzje moga byc dalekie od optymalnych.

    optymalizacja decyzji to w ogole trudny problem. Chyba go tutaj nie
    rozwiazemy

    > A serio, czemu sie meczysz z XP na jakims (zapewne starym) laptopie,
    > przypomnij jeszcze raz?

    jeszcze raz??

    > Linux nie dziala?

    u kogo?

  • 38. Data: 2021-08-13 17:12:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "1634Racine" 611673f3$0$558$6...@n...neostrada.pl

    pioruns>> do ktorego nie ma aktualizacji od 11 lat,

    > dziekuje,ze mi to powiedziales

    Kłamie -- oficjalnie WXP był aktualizowany do 2014 roku...
    (periodycznie mój WXP przypomina mi, że tylko do któregoś
    miesiąca 2014 roku będzie aktualizowany)

    W istocie aktualizacje WXP były dostępne dłużej...
    (choć być może nie były oferowane zwykłymi kanałami)
    Ponoć bankierzy coś o tym wiedzą -- ponoć
    bankomaty jakoś współpracowały z WXP...

    pioruns>> a popularne programy, w tym przegladarki, nie wspieraja go,

    > wiem,co mozesz miec na mysli,ale takim zdaniem mijasz sie z prawda

    Popularne przeglądarki nie są aktualizowane pod WXP...

    pioruns>> bardzo mozliwe, ze twoje decyzje moga byc dalekie od optymalnych.

    Ciekawe, jak bardzo... Moim zdaniem coś
    jest albo możliwe, albo jest niemożliwe...
    Może być bardzo prawdopodobne...

    > optymalizacja decyzji to w ogole trudny problem.
    > Chyba go tutaj nie rozwiazemy

    pioruns>> A serio, czemu sie meczysz z XP na jakims
    pioruns>> (zapewne starym) laptopie, przypomnij jeszcze raz?

    > jeszcze raz??

    > u kogo?

    [zapewne u piorunsa -- toż to pioruns jest juserem Linuksa...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 39. Data: 2021-08-13 19:15:09
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 13/08/2021 14:30, 1634Racine wrote:

    > wiem,co mozesz miec na mysli,ale takim zdaniem mijasz sie z prawda

    A co Ci dziala na tym Windows XP? Internet? ?

    > jeszcze raz??

    To powiedz chociaz raz, oswiec nas.

    > u kogo?

    Na tym laptopie, tak ciezko sie domyslec?

    --
    pozdrawiam, pioruns

  • 40. Data: 2021-08-14 00:38:35
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Eneuel Leszek Ciszewski w news:sf625c$6em$2@gioia.aioe.org
    > [zapewne u piorunsa -- toż to pioruns jest juserem Linuksa...]

    bo nie zmienil jajka. Od 49 h jest nowe.