  • 101. Data: 2009-01-13 08:02:13
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:gkfn7a$7ul$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Kolego Bartku: równiez chciałeś zabłysnąć, ale jak Twój przedpiśca dałeś
    > ciała, niestety. Pomyliłeś chyba motocyklistów z myśliwymi. Kiedyś
    > motocykl to był jeden z najtańszych środków lokomocji. Jak kogos nie było
    > stać na samochód, to kupował motocykl. Mieli go raczej ludzie biedni,
    > trudno ich nazwać elitą. Dzisiaj posiadanie dobrego motocykla to forma
    > elitaryzmu. Nie kiedyś.
    Sorry ale nie jestes moim kolega. I nie nie pomylilem grup, to Ty je mylisz.
    Mylisz wlasnie posiadaczy z motocyklistami. I nie liczy sie ile miales
    sprzetow do tej pory i ile nastukales kilometrow. Liczy sie podejscie do
    innych. A dzis posiadanie motocykla nie jest juz skutkiem potrzeby, checi
    tylko mody. Stad wysyp tu na grupie scigaczy, nastolatkow i podstarzalych
    panow odreagowujacych kryzys wieku sredniego.

    > Zaczynacie? Ty i Twój kolega? Tu zawsze był przekrój społeczeństwa. I nie
    > tylko tu.
    Mylisz sie ponownie, gdybys czytal grupe od dawna wiedzialbys o czym mowie.
    Nawet w tym watku juz sie to kilka razy przewinelo. Ty rowniez swoim
    zachowaniem do tego sie przyczyniasz.

    > Sądzisz tak na podstawie własnego zachowania?
    Nie, Twoich wielokrotnych postow tutaj.
    I jeszcze jedno, przyhamuj troche z inwektywami bo na razie to jestes
    idealnym przykladem kibordlorjora.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 102. Data: 2009-01-13 08:53:17
    Temat: Re: (trochę ot) WO?P - Wawa
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>

    Eskimos pisze:

    > Tutaj nie jestesmy jednomyslni?? Eee... :P

    Zdecydowanie nie. Powinno być: dziewczyna I dwie dziewczyny ;)

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska __| _ \__ /_ |_ | \ \
    http://www.madmax.riders.pl (_ | __/ / | | ( |( |

  • 103. Data: 2009-01-13 09:34:30
    Temat: [OT] Re: (trochę ot) WO?P - Wawa
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:

    > Zdecydowanie nie. Powinno być: dziewczyna I dwie dziewczyny ;)

    matka i dwie córki?! :-O ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 104. Data: 2009-01-13 09:39:08
    Temat: Re: [OT] Re: (trochę ot) WO?P - Wawa
    Od: Eskimos <e...@R...pl>

    On Tue, 13 Jan 2009 10:34:30 +0100, "(pj)" <p...@w...pl>
    wrote:

    >matka i dwie córki?! :-O ;-)

    Omatkocórko...

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 105. Data: 2009-01-13 16:14:38
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl> wrote:

    >Wiem, sorry, już nie będę.

    Alisci sklonilo mie to do glebokiej zadumy nad porzadkiem tego
    swiata... Oto jesli nawet jedynym sensem istnienia tego tam, jak mu
    tam, bylo sklonienie Cie do takiej aktywnosci na liscie, jakiej nie
    pamietam chyba od poczatku tego wieku, to moglo by to dowodzic, ze
    nawet najmarniejsza z marnych istota ma dla siebie naznaczony jakis
    cel istotny...
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 106. Data: 2009-01-13 17:29:22
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>

    Jacot pisze:

> [...]
    > pamietam chyba od poczatku tego wieku, to moglo by to dowodzic, ze
    > nawet najmarniejsza z marnych istota ma dla siebie naznaczony jakis

    I tej teoryi się trzymajmy ;) (W nadziei, że i nam się trafi jakaś rola, nie
    najpośledniejsza ;).

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska __| _ \__ /_ |_ | \ \
    http://www.madmax.riders.pl (_ | __/ / | | ( |( |

  • 107. Data: 2009-01-13 17:58:27
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    BartekGSXF pisze:
    ...>8
    > Stad wysyp tu na grupie scigaczy, nastolatkow i podstarzalych
    > panow odreagowujacych kryzys wieku sredniego.

    Ja Ci dam "podstarzalaego pana..."!! ;)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 108. Data: 2009-01-13 18:14:14
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <m...@r...pl> napisał w
    wiadomości news:gkhkpo$2n2$1@news.dialog.net.pl...

    > Zdecydowanie nie. Powinno być: dziewczyna I dwie dziewczyny ;)

    spierdalej ;)
    ja pedał jestem i faceta chce ;)

    Easy

  • 109. Data: 2009-01-13 18:19:51
    Temat: [OT] Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Sir Piernik pisze:
    > BartekGSXF pisze:
    > ...>8
    >
    > Ja Ci dam "podstarzalaego pana..."!! ;)

    ja to bym bardziej oprotestowywal "kryzys wieku sredniego"... :-P ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 110. Data: 2009-01-13 18:48:36
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    > Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości
    >
    > Wysilę się. Po chuj mnie informujesz o tym że wsadzasz mnie do KF-u? Dla
    > szpanu? Żeby wszyscy widzieli, żeby się dowartościować? Po prostu wsadzasz
    > i chuj. Po co ta otoczka? I tak będziesz czytał moje posty w w cytatach
    > innych. A tak wogóle, to chuj mnie to interesuje gdzie sobie wsadzisz moje
    > posty, możesz i w dupę.

    moze po paru latach pobytu tutaj zrozumiesz...

    Easy