  • 171. Data: 2009-01-18 14:46:24
    Temat: Re: motocykle (juz nie WOSP)
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kuczu napisał(a):

    > Kurde. A ja mialem na pierwszy XT600Z. Znaczy wtopilem. Ale moze chociaz
    > to ze Yamasza bedzie mi sie liczyc ?

    Bedzie. I sie liczy. Inaczej bym przeciez z toba nie gadal. ;)

  • 172. Data: 2009-01-18 14:48:37
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Spider A.J. napisał(a):
    > "Kefir" <k...@o...pl> wrote

    > Abstrahujac od XJ :-)
    > to kazdy z w/w mial wersje soft chopper
    > XS 750 C sliczna trojcylindrowka
    > XS 650 C cudenko z twinem, chyba najladniejszy
    > japonski silnik, masa customow na bazie:

    No ba!
    Jeszcze pamietam jak Albercik przyjechal (chyba na wesele Rogali bo to
    chyba jedyna okazja byla, gdy mogl parkowac na moim starym podworku)
    sliczniutkim LTD 750 z twinem.

  • 173. Data: 2009-01-18 19:24:47
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "(pj)" napisał:
    > p.s. jeszcze by się tu przydał wtręt Sybiego o Jego ZTCW wspomnieniach z
    > Junakiem (bo ja nigdy nie praktykowałem)...

    No Junak byl;))
    ale zaczelo sie od Sokola 125 gdzies kole 1980, potem SHL M17 Gazela
    no i IZ-49, ktorego skladalem do oryginalu dwa lata i dzieki ktoremu
    stalem sie prawdziwym motocyklista, wiedzialem wszystko o tym moto
    i zaczalem smialo daleko jezdzic. Po kilkuletniej przerwie na robienie
    dzieci
    wrocilem do motocykli z Darasem i kupilismy sobie po Junaku, wymagajace
    to byly pojazdy, moj to jeszcze jezdzil ale Darasa to byla masakra;))
    Od tamtego czasu moja zona zasluzyla na ksywke Sybilla, zawsze potrafila
    nieomylnie przewidziec kiedy Darasowi jakas czesc od motocykla odpadnie;)
    Pozniej byla MZ ETZ 250, pierwsza japonia czterocylindrowa CB500
    z 1973 roku, nastepnie CX500, CBR1000F no i teraz XX.
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 174. Data: 2009-01-18 19:50:57
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    zbigi pisze:
    ...>8
    > Ja nie trafilem w bramke?! No wez nie zartuj...

    Zbigi! Bilobil??? ;)
    Wydzwoniles dosc efektownie probujac przejechac bramke dla pieszych
    (brama dla aut byla zamknieta :)
    To, o ile pamietam, bylo tuz po kupieniu Sikorki!

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 175. Data: 2009-01-21 11:13:26
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    zbigi wrote:
    > Ja nie trafilem w bramke?! No wez nie zartuj - pamietam, zem odwalil
    > pieknego paciaka parkingowego (a raczej manewrowego) podczas
    > oprowadzania po okolicznych zadupiach. Ale zebym w bramke nie trafil?!
    > Jedyny taki raz zdarzyl mi sie w zejszlym roku i dotyczyl bramki
    > sasiada.

    A ja pamietam przerazenie w Twoich oczach i wymuszony usmiech ze nic sie nie
    stalo.
    Zobaczylem jak pomagalem Ci podnieść Sikore. Nic nikomu nie powiedzialem ;)

    Watek wspominkowy sie robi ;-)
    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 176. Data: 2009-01-21 11:22:50
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    (pj) wrote:

    > Uuueee, Ty... Szczylu! :-)
    >
    > Ja swoje pierwsze "prawdziwe" moto (MZ TS 150) kupiłem w 1983r. - jako
    > zieloną nówkie sztukie z GS-u! (taki rodzaj sklepu - nie rodzaj
    > motocykla) - za pieniądze zarobione przez wakacje przy obróbce
    > bursztynu oraz sprzedaży Rometa... I co? Fikasz?!? ;-)

    Szacun. Moje wlasne to dopiero:
    MZ Etz150 - 90r

  • 177. Data: 2009-01-21 13:51:01
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Watson pisze:

    > Szacun. Moje wlasne to dopiero:
    > MZ Etz150 - 90r

    Szczeniak ;)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 178. Data: 2009-01-21 14:13:22
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Kuczu wrote:

    > Szczeniak ;)

    :) To bardzo miłe.

    Pamietam jak jeszcze ktos kiedyś odezwał sie per "młody kolego Watsonie"
    Niby milej, ale potem z tresci wynikalo ze jednak to tylko kurtuazja.

  • 179. Data: 2009-01-21 14:14:41
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Watson pisze:

    > Niby milej, ale potem z tresci wynikalo ze jednak to tylko kurtuazja.

    No to to uznaj za prowokacje. Na kurtyzanach sie nie znam.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 180. Data: 2009-01-21 14:22:45
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości:

    > No to to uznaj za prowokacje...

    i zastrzel gościa...eee to nie ten wątek. Lecę dalej.

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y