  • 11. Data: 2009-01-11 10:07:22
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > Ciekawi mnie czy Owsiak zyje z tej orkiestry?

    Pewnie tak, w koncu tym sie zajmuje.
    Ale spojrz na to z drugiej strony - przez tyle lat, majac tyle
    kontroli finansowych, ksiegowych, skarbowych, (c)huk wie jeszcze
    jakich (w koncu "przyjaciele" nie spia i robia co moga zeby mu lekko
    uprzykrzyc zycie) nie bylo dane nam slyszec o wielkich manipulacjach,
    naduzyciach, malwersacjach itd. A to IMO o czyms swiadczy - nie
    mowie, ze jest idyllicznie ale jednak facet cos tam robi (poza
    zbiorka pieniedzy raz w roku), a jakos jego konkurenta na tym polu
    nie widac.

    PS. Tak naprawde najlatwiejszym i najskuteczniejszym sposobem krytyki
    WOSP jest po prostu nie wspieranie tej akcji i tyle.

    Sebastian S.

  • 12. Data: 2009-01-11 10:33:28
    Temat: Re: (troch? ot) WO?P - Wawa
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Seba"
    >Pewnie tak, w koncu tym sie zajmuje.

    Według raportu finansowego (do pobrania m.in. ze strony fundacji),
    zarząd nie otrzymywał wynagrodzenia. Zatem Owsiak nie zarabia
    _bezpośrednio_ na fundacji.

    --
    \------------------------/ 8 out of 5 doctors feel it's OK to be schit-
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 13. Data: 2009-01-11 11:17:17
    Od: v...@p...onet.pl

    On 11 Sty, 11:33, Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wrote:
> [...]
    >
    > Według raportu finansowego (do pobrania m.in. ze strony fundacji),
    > zarząd nie otrzymywał wynagrodzenia. Zatem Owsiak nie zarabia

    witam. 1% procent fundacja przeznacza na utrzymanie swej strukrury.
    pzdr vivaldi dr 650 r

  • 14. Data: 2009-01-11 11:39:44
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <m...@r...pl> napisał w
    wiadomości news:gkcavi$fd9$1@news.dialog.net.pl...
    > Powiedz mi bucu,

    Chuja wiesz pedale, kutasie, matole, imbecylu czy chuj wie kto jeszcze.
    Wystarczy? Czy jeszcze cos dołozyć? Aha - pedale juz było...

    > byłeś kiedyś na OIOMie noworodków z własnym dzieckiem?

    Tu akurat mam doświadczenia własne, o których Ty pedale nie możesz mieć
    zielonego pojęcia. Nie zamierzam również przed Tobą , drogi kutasie sie
    wywnętrzać.

    > Jeśli nie byłeś to możesz się porządnie schylić, wsadzić sobie łeb do
    > dupy i tam głosić swoją prawdę objawioną. Gwarantuję ci, że choćbyś nie
    > wiem jakim mądralą i twardzielem był teraz, jeśli znajdziesz się w
    > takiej sytuacji (czego ci nie życzę, nikomu nie życzę) to rura ci
    > zmięknie.

    Jaka jest Twoja prawda objawiona?

    > I pytanie zasadnicze: co TY osobiście zrobiłeś dla tych
    > dzieciaków, którym sprzęt orkiestry ratuje życie? No? Chyba znam
    > odpowiedź.

    Chyba chuja znasz odpowiedź. Ja przez 20 lat zawodowego życia płącę podatki,
    żeby każde dziecko w tym kraju miało godną opiekę. Zapłaciłem ich w życiu dużo.
    Co Ty zrobiłes pedale?

    --
    McGregor

  • 15. Data: 2009-01-11 11:43:43
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> napisał w wiadomości
    > Nudy. Może i ja tak lekko OT.

    Twoje wypowiedzi przywracją mi zawsze wiarę w ludzi.
    Masz kolegów?... bo o przyjaciół to nawet nie pytam

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 16. Data: 2009-01-11 11:43:50
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    > Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska"

    Ta laska oznacza, że świetnie ją wykonujesz? Czy też robisz za laskę? :-)

    --
    McGregor

  • 17. Data: 2009-01-11 11:46:17
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl> napisał w wiadomości
    > Twoje wypowiedzi przywracją mi zawsze wiarę w ludzi.
    > Masz kolegów?... bo o przyjaciół to nawet nie pytam
    > Pozdrawiam
    > Irek i ktm-y

    Ireneuszu zwany Dyłą. Może napisz z łaski swojej, jak jedna laska, w którym to
    miejscu według Ciebie pierdolę, lub skłamałem. Wykaż mi moje buractwo poprzez
    twórczą polemikę. Bo jeśli nie potrafisz to: WYPIERDALAJ!!!!

    --
    McGregor

  • 18. Data: 2009-01-11 11:56:10
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>

    McGregor pisze:
> [...]
    >
    > Chuja wiesz pedale, kutasie, matole, imbecylu czy chuj wie kto jeszcze.
    > Wystarczy? Czy jeszcze cos dołozyć? Aha - pedale juz było...

    No widzisz, nawet zbluzgać porządnie nie potrafisz.

    > Tu akurat mam doświadczenia własne, o których Ty pedale nie możesz mieć
    > zielonego pojęcia. Nie zamierzam również przed Tobą , drogi kutasie sie
    > wywnętrzać.

    To po jaki chuj się wywnętrzniasz przed grupą? Oczekujesz wsparcia czy może
    pies ci zdechł i nie masz już nikogo, z kim mógłbyś pogadać na swoim poziomie?

    > Jaka jest Twoja prawda objawiona?

    Jeśli ktoś pomaga ludziom to zasługuje na szacunek i wsparcie.

    > Chyba chuja znasz odpowiedź. Ja przez 20 lat zawodowego życia płącę podatki,
    > żeby każde dziecko w tym kraju miało godną opiekę. Zapłaciłem ich w życiu dużo.
    > Co Ty zrobiłes pedale?

    No i co, każde dziecko w tym kraju ma godną opiekę? A gdyby tak nagle cały
    sprzęt ofiarowany przez orkiestrę zniknął ze szpitali, czy każde dziecko w
    tym kraju miałoby godną opiekę? Wsadź sobie te swoje podatki tam, gdzie
    trzymasz głowę.

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska __| _ \__ /_ |_ | \ \
    http://www.madmax.riders.pl (_ | __/ / | | ( |( |

  • 19. Data: 2009-01-11 11:58:22
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>

    McGregor pisze:

    > Ta laska oznacza, że świetnie ją wykonujesz? Czy też robisz za laskę? :-)

    To jest nazwisko, anonimowy przygłupie.

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska __| _ \__ /_ |_ | \ \
    http://www.madmax.riders.pl (_ | __/ / | | ( |( |

  • 20. Data: 2009-01-11 12:01:01
    Od: Arni <a...@n...spam>

    McGregor pisze:
    > Użytkownik "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ireneuszu zwany Dyłą. Może napisz z łaski swojej, jak jedna laska, w
    > którym to miejscu według Ciebie pierdolę, lub skłamałem.

    a gdzie on Ci to zarzucił?

    > Wykaż mi moje
    > buractwo poprzez twórczą polemikę. Bo jeśli nie potrafisz to:
    > WYPIERDALAJ!!!!
    kazdym swoim slowem potwierdzasz swe buractwo i żenująco niski poziom
    kultury.
    Jedyn słowem czas do wora bo szkoda nerwów na Twe wypociny.

    Przywitaj sie z kolegami.

    PEES: gdybys nie zrozumiał: nie wysilaj sie z odpowiedzią, nie
    przeczytam jej.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"