  • 81. Data: 2009-01-12 15:09:04
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <i...@...pl> napisał w wiadomości
    news:gkfkc9$lf0$1@inews.gazeta.pl...
    > a czy Ty musisz od razu wszytskich dookoła obrażac, tylko dlatego, ze piszesz
    > na usnecie, a nie siedzisz twarzą w twarz z kimś przy stole?

    :-) Chciałbyś twarzą w twarz? Że niby się boję. I jakbym Cię zobaczył to bym się
    popłakał?

    > Wyraziłeś swoje (hmm, choć nie swoimi słowami) zdanie.

    A czyimi słowami? Twoimi?

    > W zasadzie masz do tego prawo, a inni mają prawo sie z nim nie zgodzić i z
    > tym polemizowac.

    No pieknie prawisz:-)

    > Nie znaczy to jednak, ze musisz od razu obrzucać kooś inwektywami, czy
    > też zachowywac sie jakbys aobsolutnie nie wiedział co to granica
    > dobrego smaku.

    Od razu nie. Poczytaj, wyciągnij wnioski.

    > Myslałem, ze choć na grupie motocyklowej mozna zachować
    > pewnien poziom,

    Zachowujesz ten "poziom"? Czy tak Ci się wydaje? A jaki to poziom według Ciebie?
    Jesteś taki kulturalny, obyty i lepszy ode mnie? Bo nie przekląłeś teraz? Bo
    nigdy nie powiedziałeś "kurwa"? To jest ten poziom?

    > choćby dlatego, ze miedzy motocyklistami tej
    > życzliwości jest zdecydowanie więcej niż > między kierowcami cieżarówek,

    Skąd masz taką pewność? Jesteś kierowcą ciężarówki? Czy chciałeś ich po prostu
    obrazić? Posłuchaj sobie na CB, kierowcy ciężarówek to bardzo hermetyczna grupa.
    Szanująca się wzajemnie (niekoniecznie innych) o wiele bardziej niż motocyklista
    motocyklistę.

    > czy zwykłych osobówek. Widać myliłem sie, a usenet to usenet. Szkoda.

    Chciałeś coś napisać, żeby pokazać że jesteś następnym sprawiedliwym, który
    upomni chama. Nie wyszło. Ale próbuj. Jeszcze pare lat nauki, doświadczenia,
    parę razy w życiu dostaniesz w dupę - może Ci wyjdzie:-)

    --
    McGregor

  • 82. Data: 2009-01-12 15:13:40
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    > Czego sie spodziewales? Kiedys moze tak bylo, jazda na motocyklu raczej
    > byla zajeciem "elitarnym", teraz sie wszystko upowszechnia.

    Kolego Bartku: równiez chciałeś zabłysnąć, ale jak Twój przedpiśca dałeś ciała,
    niestety. Pomyliłeś chyba motocyklistów z myśliwymi. Kiedyś motocykl to był
    jeden z najtańszych środków lokomocji. Jak kogos nie było stać na samochód, to
    kupował motocykl. Mieli go raczej ludzie biedni, trudno ich nazwać elitą.
    Dzisiaj posiadanie dobrego motocykla to forma elitaryzmu. Nie kiedyś.

    > Coraz
    > wiecej jest tu nastolatkow i podstarzalych mlodzieniaszkow
    > odreagowujacych swoje problemy. Zaczynamy miec tu "przekroj"
    > spoleczenstwa.

    Zaczynacie? Ty i Twój kolega? Tu zawsze był przekrój społeczeństwa. I nie tylko
    tu.

    > A ze spoleczenstwo zaczyna byc chamskie to i grupa idzie
    > w tym kierunku.

    Sądzisz tak na podstawie własnego zachowania?

    --
    McGregor

  • 83. Data: 2009-01-12 15:43:35
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Wojciech G. napisał:
    > Mam wielką prośbę. Możecie sobie te serdeczności na priv wysyłać ?
    > Większość (tak, tak - na serio) nie ma ochoty tego czytać.

    Rozum postradałeś całkowicie?
    Nie wiesz jak chama (oraz innych matołów podejmujących próbę dyskusji z
    czymś takim) wrzucić do kibla? I nie wyciągaj więcej tego gówna!

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 84. Data: 2009-01-12 16:56:22
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Arni pisze:

    > tego z posta jarka_bolo

    Kurcze. Ale ja się do niego w żaden sposób nie odnosiłem :D

  • 85. Data: 2009-01-12 17:01:53
    Od: Terror <t...@w...scigacz.pl>

    Dnia 11-01-2009 o 09:22:54 McGregor <grzechryba <"wp.pl>"> napisał(a):

    > Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <m...@r...pl> napisał w
    > wiadomości news:gkc9qm$ek5$1@news.dialog.net.pl...
    >
    > Dla mnie to Wasze opinie to RADYJO. Niestety. Ale cóż, mozna jeździć w
    > moherze pod kaskiem i kase dawać byle baranowi, który tylko umie ją
    > wyciągać...

    Kurwa, młocie. Spierdalaj. Nie wiesz co mówisz a to co mówisz traci
    nienawiscią Radia Maryja.
    Nie wiesz ile żyć Fundacja uratowała.
    Co drugi chyba inkubator w IMiD w Wawie ma serduszko Fundacji. Tam się
    codzień robi cuda.

    --
    Trr | B12 | GG: 52182

  • 86. Data: 2009-01-12 17:04:11
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    de Fresz pisze:

    > Aha. Czyli spodziewasz się, że sam Owsiak się tu odezwie i na nie
    > odpowie czy też zrobi to jego księgowy albo inny upoważniony rzecznik?
    > Bo jak ktoś pyta, to o ile nie jest to czcza retoryka, zapewne spodziewa
    > się odpowiedzi...

    Cóż. Pytanie chyba może być retoryczne, prawda?
    Chyba może być jakimś wstępem, ewentualnie przyczynkiem do refleksji?
    Jeżeli u Artiego wywołało to takie a nie inne skojarzenia, to nie
    oznacza że pytający takież właśnie myśli chciał przywołać. IHMO

    > A przecieź grupa pl.rec.motocykle (gdybyś przypadkiem zapomniał gdzie to
    > pytanie zostało zadane) słynie z pośrednictwa w odpowiadaniu na trudne
    > pytania skierowane do osób publicznych.
    >
    > Może jednak NTG?

    Jak najbardziej NTG
    Ale pręgierz zrobił się fciul polityczny. W chwili obecnej suskrybuję
    jedynie precle i pl.rec.akwarium ale tam flejmów nie ma. Za bardzo
    zbliżone do zółwi... ;)

  • 87. Data: 2009-01-12 17:06:34
    Od: v...@p...onet.pl

    On 12 Sty, 16:13, "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> wrote:
> [...]
    > tu.

    > Sądzisz tak na podstawie własnego zachowania?

    jestes ja bezzebny pies .
    pzdr vivaldi

  • 88. Data: 2009-01-12 17:28:10
    Od: Arni <a...@n...spam>

    v...@p...onet.pl pisze:

    > jestes ja bezzebny pies .
    > pzdr vivaldi

    ale w jednym miał racje - wyłazi mi z wora w cytatach.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 89. Data: 2009-01-12 17:30:06
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Jarek Skórski pisze:

    > Kurcze. Ale ja się do niego w żaden sposób nie odnosiłem :D

    do niego jestes podpiety, moze cos zle zrozumiałem

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 90. Data: 2009-01-12 17:59:39
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stać na samochód, to kupował motocykl. Mieli go raczej ludzie biedni,
    > trudno ich nazwać elitą. Dzisiaj posiadanie dobrego motocykla to forma
    Sorry ale nie jestes i raczej nie bede Twoim kolega, Nie po tym co tu soba
    reprezentujesz.
    I nie, nie pomylilem grup. To Ty je mylisz, mylisz posiadaczy motocykli i
    motocyklistow. Zreszta co ja Ci bede tlumaczyl, przeciez i tak wiesz
    najlepiej. Przeciez juz miales tyle motocykli.

    > Zaczynacie? Ty i Twój kolega? Tu zawsze był przekrój społeczeństwa. I nie
    > tylko tu.
    Ale bylo wiecej kultury, a Ty na razie wnosisz tylko chamstwo i buractwo.

    > Sądzisz tak na podstawie własnego zachowania?
    Zupelnie nie, Twojego.

    --
    BartekGSX6F, Ave1,8
    EL