  • 1. Data: 2009-03-08 19:41:05
    Temat: tryb UDMA
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    witam! mam takie pytanie... na jednym kablu ATA mam
    nagrywarkę DVD i dysk twardy... problem jest taki, że jak
    kopiuję dane z tego dysku na inny dysk to często dysk mi się
    restartuje... czy przy takim połączeniu dysku i nagrywarki
    trzeba w biosie ustawić mniejszy tryb UDMA, żeby mi się dysk
    nie wieszał?

  • 2. Data: 2009-03-08 20:40:11
    Temat: Re: tryb UDMA
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > inny dysk to często dysk mi się restartuje... czy przy takim połączeniu
    > dysku i nagrywarki trzeba w biosie ustawić mniejszy tryb UDMA, żeby mi
    należałoby określić dokładniej przyczyne awarii, jednak jak już chcesz
    wyłączyć udma, zrób to w windowsie nie w biosie.

    ToMasz