  • 1. Data: 2009-03-08 12:42:24
    Temat: Kamerka do podglądania
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    mieszkam w Wieżowcu na 1 piętrze, [ wieżowiec ma 11 pięter ] a z góry
    wydać dworzec kolejowy i torowisko, jaka kamerka byłaby potrzebna żeby
    można było mieć podgląd na to i co na nim się dzieje ??

  • 2. Data: 2009-03-08 13:04:33
    Temat: Re: Kamerka do podglądania
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Gupik" napisał:

    > mieszkam w Wieżowcu na 1 piętrze, [ wieżowiec ma 11 pięter ] a z góry
    > wydać dworzec kolejowy i torowisko, jaka kamerka byłaby potrzebna żeby
    > można było mieć podgląd na to i co na nim się dzieje ??

    A to wywiad Gabonu nie wyposaża swoich szpiegów w tak podstawowy sprzęt?

    JoteR

  • 3. Data: 2009-03-08 13:54:16
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A to wywiad Gabonu nie wyposaża swoich szpiegów w tak podstawowy sprzęt?

    Wywiad Gabonu wyposaża swoich szpiegów w orzeszki ziemne.

  • 4. Data: 2009-03-08 14:16:05
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    ale wy pojoby jesteście, jak nie wiecie to nie odpowiadajcie, to chyba
    logiczne jest.

  • 5. Data: 2009-03-08 15:00:31
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-08 15:16, Użytkownik Gupik napisał:
    > ale wy pojoby jesteście, jak nie wiecie to nie odpowiadajcie, to chyba
    > logiczne jest.

    Ja wiem i odpowiem. :-)
    Zdanie rozpoczyna się z dużej litery.
    Wieżowiec pisze się z małej litery, no chyba że jest pierwszym
    wyrazem w zdaniu. Zdania nie rozpoczyna się od "ale".
    No chyba że ktoś jest "pojobem".

    A wracając do tematu, skoro podglądać chcesz z góry to pewnie
    kamera ma być w okolicach 11 piętra a nie pierwszego.
    Pytanie powinno brzmieć jak dostarczyć sygnał w jedną stronę
    a zasilanie w drugą. Ale mogę się oczywiście mylić bo tak
    ładnie napisałeś posta że może faktycznie chcesz ten podgląd
    z wysokości pierwszego piętra. :-)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-03-08 15:34:53
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    tak, dobrze napisałem, bo chcę mieć podgląd z domu na okolicę, a jeśli
    chodzi o
    samą kamerkę, to żeby była możliwość podpięcia jej do sieci lan.

  • 7. Data: 2009-03-08 15:56:06
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-08 16:34, Użytkownik Gupik napisał:
    > tak, dobrze napisałem, bo chcę mieć podgląd z domu na okolicę, a jeśli
    > chodzi o
    > samą kamerkę, to żeby była możliwość podpięcia jej do sieci lan.

    Jeśli może być sieciowa to jaki problem, kupujesz, montujesz,
    podłączasz i patrzysz.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-03-08 15:59:22
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli może być sieciowa to jaki problem, kupujesz, montujesz,
    > podłączasz i patrzysz.

    I pamietaj o tym , żeby orzeszki łupać , a nie jobać. Chociaz to może być
    dla Ciebie trudne.

  • 9. Data: 2009-03-08 16:02:01
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    RadoslawF wrote:

    > Zdanie rozpoczyna się z dużej litery.

    Zależy które.

    > Zdania nie rozpoczyna się od "ale".

    Na twoim miejscu nie trzymałbym się zbyt twardo tej tezy.

    --
    tbr

  • 10. Data: 2009-03-08 16:40:21
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-08 16:59, Użytkownik Paweł Ubysz napisał:

    > I pamietaj o tym , żeby orzeszki łupać , a nie jobać. Chociaz to może
    > być dla Ciebie trudne.

    Chyba jest, wskażesz dokładnie gdzie zrobiłem błąd ?