  • 1. Data: 2021-12-27 02:04:49
    Temat: tv do kompa 65 czy 75 cali
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    w tej chwili mam tv 58 cali w Anglii oglądam z 1m
    w Polsce będę oglądał ten 75cali z 2m

    niby stare przysłowie mówi po wniesieniu do domu
    a mogłem kupić większy.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 2. Data: 2021-12-31 23:53:03
    Temat: Re: tv do kompa 65 czy 75 cali
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:yr79pdjc6iri.r24v8186hasc.dlg@40tude.net>
    user Adam pisze tak:

    > A czy przypadkiem IPS nie jest lepszy, niż VA?

    IPS jest lepszy do słonecznego pokoju. Nastawy wypałowane.
    Szeroka sofa, mama, tata, co rok to prorok, to potrzebny szeroki kąt.
    Bajki, nasycone kolory. 20oo siku, paciorek i lulu.
    W nocy w ciemności w IPS srebrzą narożniki.

    VA dla samotników i nocnych marków (wąski kąt, dobra czerń jak smoła)
    mroczne filmy Se7ven, Vidocq, ciemne sceny.

    Internety mówią, że Samsung niedawno połączył wady obu ekranów IPS i VA
    i stworzył nowy gorszy panel po taniości i montuje w najnowsze
    telewizory 2022r a skupia się na telewizorach 8K.

  • 3. Data: 2022-01-01 00:43:07
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.12.2021 o 02:04, PiteR pisze:
    > w tej chwili mam tv 58 cali w Anglii oglądam z 1m
    > w Polsce będę oglądał ten 75cali z 2m
    >
    > niby stare przysłowie mówi po wniesieniu do domu
    > a mogłem kupić większy.

    co masz na myśli pisząc tv do kompa? to ma być monitor?

    ToMasz

  • 4. Data: 2022-01-01 08:51:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sqo4ib$ncp$1@dont-email.me>
    user ToMasz pisze tak:

    > co masz na myśli pisząc tv do kompa? to ma być monitor?

    tak

    Nie będzie co prawda stał na biurku przed nosem
    ale 99% czasu antenowego będzie odtwarzał sygnał z peceta.

  • 5. Data: 2022-01-02 00:05:56
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 31.12.2021 o 23:53, PiteR pisze:
> [...]
    > i stworzył nowy gorszy panel po taniości i montuje w najnowsze
    > telewizory 2022r a skupia się na telewizorach 8K.

    A normalnych telewizorów nie było? :)

    Samsung choć produkuje dobre matryce to nie nauczył się produkować
    procesorów wizyjnych i w rzeczywistości oferują klientom tylko design i
    marketing. W podobnej cenie, może 2-3 stówy drożej można kupić TV Sony
    lub LG, który jakością obrazu dystansuje tego Samsunga.

    Zwróć uwagę na obraz szybko poruszających się obiektów. Zwłaszcza w
    grach komputerowych jasnych obiektów na ciemnym tle.

  • 6. Data: 2022-01-02 00:13:40
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 01.01.2022 00:43, ToMasz wrote:

    > co masz na myśli pisząc tv do kompa? to ma być monitor?

    Bo to takie "modne" teraz nie mieć telewizora i dlatego jak się kupuje
    to się mówi, że to do kompa. Sorry, NMSP ;)

    --
    Mirek.

  • 7. Data: 2022-01-02 03:15:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:61d0de54$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    user Uzytkownik pisze tak:

    > A normalnych telewizorów nie było? :)

    tzn?

    > Samsung choć produkuje dobre matryce

    jak mu się chce. Widać w tym roku wkroczyli księgowi.

> [...]
    > design i marketing. W podobnej cenie, może 2-3 stówy drożej można
    > kupić TV Sony lub LG, który jakością obrazu dystansuje tego

    nie ufam Sony odkąd zobaczyłem luźne ekrany i robaki w matrycach.

    > Zwróć uwagę na obraz szybko poruszających się obiektów. Zwłaszcza
    > w grach komputerowych jasnych obiektów na ciemnym tle.

    Nie drażni mnie to. Nie zauważam tego. Kilka razy próbowałem.
    Musiałby ktoś pokazać palcem.

    Po przeczytaniu miliona reviews wnioski pokuntrolne.

    - tv musi mieć full array i wyciemnianie inaczej czerń będzie blada.
    - to nie są tanie rzeczy.

    - następny tv kupię OLED

    Moje telefony miały priorytet OLED i jestem bardzo zadowolony.

    a Samsungowi kij w oko, że obtanił matryce. Rocznik 2019 miał kontrast
    5,650 a 2021 ma 3,811.

    https://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/ru7100
    https://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/au8000

  • 8. Data: 2022-01-02 09:01:50
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 02.01.2022 o 00:13, Mirek pisze:

    > Bo to takie "modne" teraz nie mieć telewizora i dlatego jak się kupuje
    > to się mówi, że to do kompa. Sorry, NMSP ;)

    Po zakupie nowego kompa ze starym nie miałem co zrobić, a więc
    podłączyłem go do telewizora, i jest to strzał w dziesiątkę pod każdym
    względem.

  • 9. Data: 2022-01-02 10:52:26
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 2.01.2022 o 03:15, PiteR napisał:

    > nie ufam Sony odkąd zobaczyłem luźne ekrany i robaki w matrycach.

    Karaluchy w domu, podobnie jak wszy łonowe w kroku, to nie wina
    Sony. Mam dwa Sony w domu - a trzeci (plazma) na strychu - i jestem
    zadowolniony. I nic po domu - i po jajach - mi nie lata. A obraz jak
    się patrzy, choć to nie XR-83A90. Może kiedyś.

  • 10. Data: 2022-01-02 11:07:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1p525lxypm8z1.1l6iomfaleh6f$.dlg@40tude.net>
    user Collie pisze tak:

> [...]
    > zadowolniony. I nic po domu - i po jajach - mi nie lata. A obraz jak
    > się patrzy, choć to nie XR-83A90. Może kiedyś.

    Nie chodzi o to czy są robaki w domu czy nie ma
    chodzi o nieszczelny ekran.

    a nieszczelny ekran to już wina Sony bo zatwierdzili taki ekran do
    produkcji. Kontrola "jakości" zaspała. Może tik toka oglądali.