  • 1. Data: 2012-10-30 15:55:53
    Temat: ukradli mi tablce
    Od: "uciu" <guseva(xyz)@interia.pl>

    Witam dziś ukradli z auta zonki tablice rejestracyjne.
    Nie wiem po co one komu....
    Jakie są minusy wyrabiania probnika?

    uciu

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7642 (20121030) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 2. Data: 2012-10-30 16:01:35
    Temat: Re: ukradli mi tablce
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>

    Na co? Na zatankowanie za friko i ucieczka kamera na stacji zarejestruje
    twoje tablice i możesz się spodziewa wizyty policji czym prędzej zgłoś na
    policje aby nie mieć kłopotów! Sąsiad już to przerabiał dlatego ja mam
    przytwierdzone dość solidnie!
    Pozdrawiam
    Staszek L.

    Użytkownik "uciu" napisał w wiadomości grup

[...]

    Wiadomooeć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 3. Data: 2012-10-30 16:05:28
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 30.10.2012 15:55, uciu wrote:
    > Nie wiem po co one komu....

    Ty tak na serio? ;)

  • 4. Data: 2012-10-30 16:45:34
    Od: dato <d...@w...pl>

    > Witam dziś ukradli z auta zonki tablice rejestracyjne.
    > Nie wiem po co one komu....

    LOL

    jak patrze na osiedlu ile samochodów ma tablice sznurkiem przywiązane to
    mnie śmiech ogarnia, ja po kradzieży tablic przykręciłem je 15 wkrętami
    do blachy

  • 5. Data: 2012-10-30 17:42:09
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-30 14:55:53 +0000, "uciu" <guseva(xyz)@interia.pl> said:

    > Witam dziś ukradli z auta zonki tablice rejestracyjne.
    > Nie wiem po co one komu....

    Np. taniej się tankuje.

    > Jakie są minusy wyrabiania probnika?

    Czas i koszt.
    Ale nie próbnika, a tablic po prostu.

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2012-10-30 18:45:25
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-10-30 16:01, Zmotoryzowany pisze:
    > Na co? Na zatankowanie za friko i ucieczka kamera na stacji zarejestruje
    > twoje tablice i możesz się spodziewa wizyty policji czym prędzej zgłoś
    > na policje aby nie mieć kłopotów!

    Tylko nie daj się funkcjonariuszowi zbyć.
    Ja swoje (obie) znalazłem rano w krzakach. Raczej był to akt wandalizmu
    ale...
    "Panie władzo ktoś zerwał mi tablice i nie wiem co przez noc z nimi
    robił. Ale co? Przecież się znalazły. Może chociaż jakieś zgłoszenie
    pisemne. Daj mi pan spokój mamy ważniejsze sprawy na głowie. Jak się coś
    będzie działo to się pan wytłumaczy"

  • 7. Data: 2012-10-31 00:56:57
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-10-30 15:55, uciu pisze:
    > Nie wiem po co one komu....

    Minąłeś się z powołaniem, trzeba było iść na detektywa.

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7642 (20121030) __________
    > Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Fajnie jak byś wyłączył ten spam.

  • 8. Data: 2012-10-31 22:53:37
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 30.10.2012 16:45, dato pisze:

    > LOL
    >
    > jak patrze na osiedlu ile samochodów ma tablice sznurkiem przywiązane to
    > mnie śmiech ogarnia, ja po kradzieży tablic przykręciłem je 15 wkrętami
    > do blachy

    nie wystarczyło zamiast przykręcić - przynitować? mniej roboty i nie
    trzeba 15...

    ToMasz

  • 9. Data: 2012-11-05 10:11:40
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Fajnie jak byś wyłączył ten spam.

    Fajnie jakbyś zaczął pisać po polsku.

  • 10. Data: 2012-11-05 10:29:02
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 05 Nov 2012 10:11:40 +0100, Robson napisał(a):

    > Fajnie jakbyś zaczął pisać po polsku.

    Fajnie, jakbyś zadbał też o interpunkcję.

    AK ;>