  • 1. Data: 2013-05-03 08:32:35
    Temat: uzywany OCZ Vertex 2
    Od: DooMiniK <b...@b...ba>

    Hola.

    Mam okazję kupić sztuk dwie OCZ Vertex 2 60GB (kolega zmienia na
    większe). Czy może ktoś obeznany w temacie rzucić okiem na parametry
    'zużycia' i podowiedzieć, czy są mocno te SSD zajechane? Ja planuje ich
    używać w laptopach pod OS, żadnych ekstemalnych obciążeń, baz SQL, czy
    serwerów...

    http://s22.postimg.org/peb3h2jnl/Screen0.jpg
    http://s4.postimg.org/daaya0wwt/Screen1.jpg
    http://s24.postimg.org/xgwgdgahh/Screen3.jpg
    http://s21.postimg.org/jz3sprjef/Screen3_1.jpg
    http://s23.postimg.org/okc0yno5n/Screen4.jpg
    http://s22.postimg.org/odk1jfhfl/Screen5.jpg

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2013-05-03 12:23:08
    Temat: Re: uzywany OCZ Vertex 2
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-05-03 08:32, DooMiniK pisze:
> [...]
    > 'zużycia' i podowiedzieć, czy są mocno te SSD zajechane? Ja planuje ich
    > używać w laptopach pod OS, żadnych ekstemalnych obciążeń, baz SQL, czy

    Wg tych screenów nic nie wygląda źle, aczkolwiek... jest to OCZ :/ jak
    mu się uwidzi, to padnie bez ostrzeżenia. Ale to vertex3 były dużo
    bardziej problematyczne, z 2kami nie było tak źle, choć też nie tak
    dobrze jak z intelami czy samsungami.
    Jak tanio - to brać i używać, a kopii zapasowej nie zapominać zrobić.
    Jak drogo - to olać, i kupić nowego samsunga 830pro

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2013-05-03 15:12:39
    Od: DooMiniK <m...@m...la>

    On 03/05/2013 11:23, BartekK wrote:

> [...]
    > Jak tanio - to brać i używać, a kopii zapasowej nie zapominać zrobić.
    > Jak drogo - to olać, i kupić nowego samsunga 830pro

    Dzięki za pomoc. O backupie to ja wiem, ma to być dysk głównie pod OS,
    dokumenty w Dropboksie z duplikacją, inne rzeczy na NASie. Dyski od
    'pewnego' kolegi, 80EURO za dwa. Brać?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 4. Data: 2013-05-04 02:50:58
    Od: Padre <P...@n...net>

    80EURO za dwa. Brać?

    Więcej niż pół ceny, ja bym nie kupił.

  • 5. Data: 2013-05-04 10:10:27
    Od: DooMiniK <b...@b...ba>

    On 04/05/2013 01:50, Padre wrote:
    > 80EURO za dwa. Brać?
    > Więcej niż pół ceny, ja bym nie kupił.

    Nie rozumiem - dwie sztuki są za EUR80, jedna
    za EUR45

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 6. Data: 2013-05-04 13:42:51
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <b...@b...ba> napisał w wiadomości

    > Nie rozumiem - dwie sztuki są za EUR80, jedna
    > za EUR45

    Za 240 zł można dostać w sklepach Kingstona V300 60 GB. Który po pierwsze
    będzie nowy, po drugie szybszy, po trzecie mniej awaryjny. A za 360 zł
    (czyli trochę ponad 80 Euro) jest jego wersja 120 GB.
    http://proline.pl/?p=SV300S37A%2F60G
    http://proline.pl/?p=SV300S37A%2F120G