  • 1. Data: 2010-02-18 17:13:28
    Temat: w UE juz tylko na swiatlach?
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    http://moto.pl/MotoPL/1,90109,7576996,Od_2011_r__na_
    swiatlach_w_calej_UE.html

    pozdro
    Adam

  • 2. Data: 2010-02-18 19:54:13
    Temat: Re: w UE juz tylko na swiatlach?
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-02-18 17:13, Adam Adamaszek pisze:
    > http://moto.pl/MotoPL/1,90109,7576996,Od_2011_r__na_
    swiatlach_w_calej_UE.html
    > pozdro
    > Adam

    Mi tam nie przeszkadza.

    --
    gogi

  • 3. Data: 2010-02-18 19:59:36
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Adam Adamaszek wrote:
    > http://moto.pl/MotoPL/1,90109,7576996,Od_2011_r__na_
    swiatlach_w_calej_UE.html

    Jestem za.

    --
    Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
    PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

  • 4. Data: 2010-02-18 20:02:53
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 19:59:36 +0100, Katanka napisał(a):

    swiatlach_w_calej_UE.html

    > Jestem za.

    Jestem przeciw.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 5. Data: 2010-02-18 20:27:54
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    MadMan wrote:

    > Jestem przeciw.

    Czyli jeden głos za, jeden przeciw i jeden sie wstrzymał. Kto rozstrzynie?

  • 6. Data: 2010-02-18 20:31:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Adam Adamaszek pisze:
    > http://moto.pl/MotoPL/1,90109,7576996,Od_2011_r__na_
    swiatlach_w_calej_UE.html

    Jestem za.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 7. Data: 2010-02-18 20:42:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Katanka pisze:

    > Czyli jeden głos za, jeden przeciw i jeden sie wstrzymał. Kto rozstrzynie?

    Głosy na pms-ie tego nie rozstrzygną. Ostatnio się zrobiło troszkę
    jaśniej i mamy rzeszę przeciętnych inaczej, którzy uważają, że światła
    są zbędnym elementem wyposażenia samochodu. Nie dalej jak w poniedziałek
    prawie się wpakowałem na barana, który o 7:30 między zaspami jechał
    sobie białym (albo jasno-szarym metalikiem - służbowa Corolla) bez
    światełek. Szkoda słów na takich - zastanawiam się, czy jak wjechał na
    Puławską (DC) to je włączył, bo tam już Policję można spotkać?
    Gdyby ludzie myśleli, to by wiele przepisów nie było potrzebnych...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 8. Data: 2010-02-18 20:55:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

> [...]
    > prawie się wpakowałem na barana, który o 7:30 między zaspami jechał
    > sobie białym (albo jasno-szarym metalikiem - służbowa Corolla) bez

    Może pora na wizytę u okulisty?

    --
    cokolwiek

  • 9. Data: 2010-02-18 20:55:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    Adam Adamaszek wrote:

    > http://moto.pl/
    MotoPL/1,90109,7576996,Od_2011_r__na_swiatlach_w_cal
    ej_UE.html

    Ale durnota.

    --
    cokolwiek

  • 10. Data: 2010-02-18 20:56:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:

    > Może pora na wizytę u okulisty?

    Zadzwoń i zapytaj - ja problemów ze wzrokiem zasadniczo nie mam.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.