  • 1. Data: 2010-02-18 12:13:05
    Temat: Trasa Olsztyn-Zgierz
    Od: "mcgregor" <m...@p...onet.pl>

    Witam!
    Muszę odbyc trasę do Zgierza (wyjazd w niedzielę po południu). Jaką trasę
    polecacie, na jakie utrudnienia mozna się natknąć? Jako optymalną trasę
    programy podają Olsztyn-Mława-Płońsk-Sochaczew-Łowicz. Czy to trafny wybór?

  • 2. Data: 2010-02-18 12:26:47
    Temat: Re: Trasa Olsztyn-Zgierz
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mcgregor pisze:
    > programy podają Olsztyn-Mława-Płońsk-Sochaczew-Łowicz. Czy to trafny wybór?

    to wydaje się być najbardziej optymalna trasa, jakiś miesiąc temu
    jechałem i nie było żadnych problemów. Tak z ciekawości po co jedziesz
    do zgierza? Bo jak w celu zakupu auta to lepiej odpuścić ;D

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-02-18 13:00:47
    Od: "mcgregor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i nie było żadnych problemów. Tak z ciekawości po co jedziesz do zgierza?
    > Bo jak w celu zakupu auta to lepiej odpuścić ;D

    Wyjazd szkoleniowy.

  • 4. Data: 2010-02-18 14:59:34
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mcgregor pisze:
    > Wyjazd szkoleniowy.

    Powodzenia w takim razie, i uważaj na tablice EZG sporo kierowców ma
    syndrom tzw "mniejszej miejscowości" co przejawia się głupawką za
    kierownicą ;D

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-02-18 18:46:01
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Tylko nie pytaj googla o tę trasę, bo oni mają w siódemce dziurę:

    http://maps.google.pl/?ie=UTF8&ll=52.686035,20.35831
    &spn=0.009066,0.027251&z=16

    MJ