  • 1. Data: 2006-06-03 11:21:14
    Temat: w dobra strone
    Od: Piotr Szałamacha <p...@h...net>

    Witam

    Widac chyba swiatelko w tunelu pt. "wspolpraca" pomiedzy TP S.A. a
    innymi dostawcami Internetu.

    Lektura http://www.uke.gov.pl/_gAllery/29/98/2998.pdf troche przydluga
    ale wedlug mnie trafnie oddaje to co wszyscy wiedza, i daj nadzieje na
    zakonczenie dotychczasowych zagran.

    Jesli ktos z grupowiczow ma wizje dotyczaca przedmiotowej sprawy to
    poprosze o podzielenie sie - moze utne od razu spodziewana wiekszosc
    opinii pt "oleją to" - chodzi mi o konstruktywne wypowiedzi.

    Piotr Szałamacha

  • 2. Data: 2006-06-03 16:35:18
    Temat: Re: w dobra strone
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

> [...]
    > poprosze o podzielenie sie - moze utne od razu spodziewana wiekszosc
    > opinii pt "oleją to" - chodzi mi o konstruktywne wypowiedzi.

    nie oleją tego, już teraz to nie przejdzie. Nowa prezes jest dość skuteczna
    a kary z klauzulą "wykonać natychmiast" mogą zaboleć jeżeli będą liczone w
    grubych milionach. Nie wspomne już o dalszych konsekwencjach regularnego
    nakładania kar, jak kurs akcji czyli wartość firmy.

    A efekt, będę sobie mógł kupić dość tanio łącze od telii, no chyba że TP da
    lepszą ofertę ;-)

    Marcin

  • 3. Data: 2006-06-03 16:52:00
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Marcin Kuczera <m...@p...rybnik.pl> wrote:
    > A efekt, będę sobie mógł kupić dość tanio łącze od telii, no chyba że TP da
    > lepszą ofertę ;-)

    Oby!

    p.

  • 4. Data: 2006-06-03 21:34:18
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Piotr Szałamacha wrote:
    > Widac chyba swiatelko w tunelu pt. "wspolpraca" pomiedzy TP S.A. a
    > innymi dostawcami Internetu.
    >
    > Lektura http://www.uke.gov.pl/_gAllery/29/98/2998.pdf troche przydluga

    lektura faktycznie ciekawa, ale niestety, nie zamyka sprawy. Trzeba jeszcze
    trochę poczekać.

    B.

  • 5. Data: 2006-06-03 21:46:47
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > lektura faktycznie ciekawa, ale niestety, nie zamyka sprawy. Trzeba
    > jeszcze trochę poczekać.

    no wlasnie, bo dokument był nieco "in blanco" jeżeli chodzi o datę, a mnie
    interesuje bardzo od kiedy ta natychmiastowa wykonalność wchodzi w życie...

    Marcin

  • 6. Data: 2006-06-03 22:10:19
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Marcin Kuczera wrote:

    > no wlasnie, bo dokument był nieco "in blanco" jeżeli chodzi o datę, a mnie
    > interesuje bardzo od kiedy ta natychmiastowa wykonalność wchodzi w życie...

    przewiń do samego końca, bo ta "natychmiastowa wykonalność" niestety nie musi
    być ostateczna

    B.

  • 7. Data: 2006-06-03 22:19:02
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Sat, 3 Jun 2006 18:35:18 +0200, użyszkodnik "Marcin Kuczera"
    <m...@p...rybnik.pl> napisał:

    > nie oleją tego, już teraz to nie przejdzie. Nowa prezes jest dość skuteczna

    ...zwłaszcza w kontekście ostatniego przetargu na GSM1800 gdzie
    zrobiono z pani prezes <proszę sobie dopisać>....

  • 8. Data: 2006-06-04 07:37:53
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > przewiń do samego końca, bo ta "natychmiastowa wykonalność" niestety nie
    > musi być ostateczna

    noo, to tak jak z urzędami skarbowymi, płać a potem się odwołuj/sądź.
    W tym przypadku może być.

    Marcin

  • 9. Data: 2006-06-05 09:01:59
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    > noo, to tak jak z urzędami skarbowymi, płać a potem się odwołuj/sądź.
    > W tym przypadku może być.

    a, jeżeli to tak działa, to może być. Teraz czekamy na reakcję O2 i
    innych klientów ATM :->

    B.

  • 10. Data: 2006-06-05 15:17:52
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Piotr Szałamacha wrote:
> [...]
    > Lektura http://www.uke.gov.pl/_gAllery/29/98/2998.pdf troche przydluga ale
    > wedlug mnie trafnie oddaje to co wszyscy wiedza, i daj nadzieje na

    Samo urzędowe zdefiniowanie oczywistego i wszystkim znanego problemu zajęło...
    3 lata z okładem. Jest to absolutny skandal, dowodzący słabości pozycji
    regulatora. Jeśli sprawa bedzie się klarować w tym tempie, to za rok o2.pl
    dostanie co chciała, a reszta żuczków bedzie się dalej użerać.

    Inna jest sprawa, że gdyby regulator zadziałał skutecznie, to ceny łącz
    operatorskich spadną do strawnego poziomu, natomiast niewykluczone jest, że
    brakującej kasy z łącz operatorskich TP poszuka w... kieszeniach swoich
    abonentów.

    Następna wątpliwość to kwestia opłat za wymianę ruchu między operatorami. Nie
    zawsze peering za darmo jest możliwy, kwestia dogadania się stron i/lub
    techniki czy ekonomii. Jesli zatem nie za darmo to jak? Hostingownie mają
    przewagę ruchu wychodzącego a wszystkie sieci z użytkownikami końcowymi -
    przychodzącego. W którą stronę ma płynąc kasa?

    Pozdrawiam!

    --
    TOM
    AS33868 MAN