  • 1. Data: 2011-06-27 21:36:16
    Temat: warsztat w 3-miescie
    Od: "japen" <w...@o...pl>

    Mam problem ze sprzeglem (Kawa) i chcialbym skonsultowac sie z fachowcem -
    niekoniecznie z ASO.
    Czy jest tu ktos z trojmiasta i moglby mi polecic jakis sensowny warsztat z
    kumatym mechanikiem? Bardzo prosze o kazda informacje.

    JaPN

  • 2. Data: 2011-06-27 22:33:55
    Temat: Re: warsztat w 3-miescie
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-27 23:36, japen pisze:
    > Czy jest tu ktos z trojmiasta i moglby mi polecic jakis sensowny warsztat z
    > kumatym mechanikiem? Bardzo prosze o kazda informacje.

    Chlopaki z bikemaster.pl/? nie wiem jak to chodzi (tzn czy maja serwis
    zewnetrzny), ale machanior wygladal na kumatego...