  • 1. Data: 2011-06-27 22:45:07
    Temat: tarcze pływające podkładki wymiana
    Od: drofox <drofox@_NOSPAM_hotmail.co.uk>

    Witam wszystkim
    W swojej hayce mam pływające tarcze hamulcowe. W jednej tarczy podkładki
    (takie sprężyste faliste z 3 falami) popękały więc 5 szt jest do wymiany i
    w związku z tym tarcza strasznie brzęczy i ma bardzo duże luzy na boki.
    Próbowałem znaleźć takie podkładki i nigdzie ich nie ma, jedyne co
    znalazłem to ta stronka jednak nie ma możliwości kupna online i firma jest
    z usa:
    http://www.spieglerusa.com/spring-washer-6027.htm
    Podkładki mają rozmiar 16,3mm w środku i 23,5 mm na zewnątrz mają tzw 3
    fale. Proszę was może ktoś ma namiary na jakąś firmę która sprzedaje takie
    podkładki rozmiar może być podobny środek musi mieć min 16,2 mm a z
    zewnątrz nie muszą być takie same. Tarcze mam dobre więc nie chce kupować
    drugich, czy mogę wstawić podkładki z 2 falami zamiast tych? jakie to ma
    znaczenie? dzięki za odpowiedzi

  • 2. Data: 2011-06-28 06:55:44
    Temat: Re: tarcze pływające podkładki wymiana
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"drofox"
    W swojej hayce mam pływające tarcze hamulcowe.

    Nie kombinuj z naprawami - slabo to wychodzi
    zajrzyj tu
    www.owiewki24.pl
    i kup dobre zamienniki

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 3. Data: 2011-06-28 20:40:21
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-06-28 00:45, drofox pisze:
> [...]
    > tarczy podkładki (takie sprężyste faliste z 3 falami) popękały więc 5
    > szt jest do wymiany i w związku z tym tarcza strasznie brzęczy i ma

    Standard w Hayabusie. Bylo kupic Zx12 ;) Wymien te tarcze (na lepsze
    polecam bo OEM i tak zaraz szlag trafi i sie powykrecaja) i nie
    kombinuj, nie ma co rzezbic w gownie...

    Pzdr
    PS: To Suzuki Panie :D
    --