  • 11. Data: 2011-12-01 20:48:55
    Temat: Re: wielkosc ekranu, a odleglosc...
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-24 10:19:39 +0100, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> said:

    > Zastanawiam się jak po senasie kilku filmów z takiej odległości czuły
    > się będą oczy.

    A jak się czują oczy, gdy po prostu z nich korzystasz?
    Wiesz jak wielki obraz nimi oglądasz? ;-)
    A co z kinem? Zastanawiałeś się jak wysoki jest ekran i jak daleko od
    niego siedzisz?

    Zaś wszelkie rzeczy tyczące oglądania obrazow z telewizorów
    kineskopowych są silnie umowocowane w naszej przeszłości i brużdżą...

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2011-12-01 20:50:54
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-23 15:37:27 +0100, "LUKAS" <q...@o...pl> said:

    > Rozumiem, ze kazdy oglada tak jak jemu pasuje...

    i dlatego warto sobie popróbować: już to u znajomych, już to w sklepie.
    Poświęcić godzinę, dwie - i upewnić się, z jakiej odegłości będzie się
    _oglądającemu_ oglądało.
    Nie co mówi tabelka, a co się nam podoba.

    (a w tabelce nie mijają się z prawdą, gdyż oni o telewizorach innych
    niż kineskopowe piszą)

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2011-12-03 10:49:10
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A jak się czują oczy, gdy po prostu z nich korzystasz?
    > Wiesz jak wielki obraz nimi oglądasz? ;-)
    > A co z kinem? Zastanawiałeś się jak wysoki jest ekran i jak daleko od
    > niego siedzisz?

    A zastanawiałeś jaka jest różnica pomiędzy patrzeniem 'na świat'a patrzeniem
    na TV? Ile filmów 'pod rząd' oglądasz w kinie? Ja na TV czasami po kilka ale
    nie siedze 2m od 50'

  • 14. Data: 2011-12-03 10:52:43
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A co z kinem? Zastanawiałeś się jak wysoki jest ekran i jak daleko od
    > niego siedzisz?

    I jeszcze odnośnie kina, jakoś ludzie wybierają najpierw miejsca w środku
    widowni, a nie zabijają się o pierwsze rzędy. A podobno to bez różnicy i
    widać tak samo, a nawet lepiej. ;)

  • 15. Data: 2011-12-03 19:43:38
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-03 11:49:10 +0100, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> said:

    > A zastanawiałeś jaka jest różnica pomiędzy patrzeniem 'na świat'a
    > patrzeniem na TV?

    Tak. A zastanawiałeś się nad czytaniem ze zrozumieniem?
    Spróbuj...

    > Ile filmów 'pod rząd' oglądasz w kinie?

    Do 30.
    Tak samo, jak ty - jeśli założymy, że po?dziemy do kina - ja nie
    chadzam, bo tam śmierdzi olejem, a poza tym moje poglądy oddał
    doskonale pewien żyd w acecji p.n. Kinochamy.

    > Ja na TV czasami po kilka ale nie siedze 2m od 50'

    No i?

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2011-12-05 10:49:10
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Tak.

    I jakieś wnioski po za pierdołami nie na temat?

  • 17. Data: 2011-12-05 16:33:30
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-05 11:49:10 +0100, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> said:

    > I jakieś wnioski

    Tak.
    Ale nie zrozumiesz.

    > po

    Nie przed?

    > za

    Na pewno za?

    > pierdołami nie na temat?

    Cóż - nie ogrniesz, bo poległeś już na tym:

    I wciąż pozostaje aktualna sugestia, byś spróbował - albo czytać ze
    zrozumieniem, albo myśleć.

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2011-12-05 19:07:00
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Bydlę <p...@g...com> napisał(a)

    > I wciąż pozostaje aktualna sugestia, byś spróbował - albo czytać ze
    > zrozumieniem, albo myśleć.

    A ja, jeśli można się wtrącić, sugerowałbym, żebyś zamiast pokazywać
    swoją wyższość nad nami maluczkimi, wyajaśnił w prostych słowach o co Ci
    własciwie chodzi.

    --
    Tomek

  • 19. Data: 2011-12-06 09:40:10
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Tak.
    > Ale nie zrozumiesz.

    O wielki, może jednak podzielisz się tajmną wiedzą.

    > Cóż - nie ogrniesz, bo poległeś już na tym:

    A może przestaniesz w końcu zgrywać panisko co to wszystko wie lepiej od
    konia i napiszesz coś sensownego.

  • 20. Data: 2011-12-08 10:08:21
    Od: amgi <U...@k...com>

    > Od dluzszego czasu nosze sie z zamiarem kupna TV led i wybor padl na samusng
    > 55 lub 60 cali . Dotychczas bylem przekonany , ze powinno sie ogladac tv z
    > odleglosci mnie wiecej 2 do 3 x przek?tna ekranu, ale wczoraj przeczyta?em
    > to no i zw?tpi?em...
    >
    > http://www.euro.com.pl/artykuly/telewizory-led-lcd-p
    lazmowe/artykul-jaki-kupic-telewizor-lcd-led-plazma-
    czy-3d-.bhtml

    > ( na samym dole jest ramka i wynika z niej, ze powinno sie ogladac 2x
    > wysokosc ekranu)
    >
    > Wynika z tego, ze taki 60 cali mozna ogladac z odl. ok. 2m ... Czy im sie
    > czasem cos nie pomylilo ?
    >
    > Rozumiem, ze kazdy oglada tak jak jemu pasuje i jak najwygodniej i , aby
    > widziec dokladnie obraz HD trzeba blisko siedziec, ale czy to nie przesada
    > ogladac 60 cali z 2 metrow ?

    51 cali ogladam z 2,5m.
    Dla zrodla FullHD/HD to dobra odleglosc, bywa nawet, ze przysune sie blizej.
    Dla sygnalu SD, duzo zalezy od jego jakosci.

    3-5x szerokosc ekranu to za daleko. Wyobraz sobie ze idziesz do kina i
    siadasz po drugiej stronie ulicy :)

    amgi