  • 1. Data: 2011-10-04 07:09:52
    Temat: [winapi] waveOutOpen/waveOutWrite [strange things]
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    nie rozumiem jak to dziala, i raczej niezgodnie z dokumentacja
    (jak ja rozumiem) dlatego napisalem [strange things] w tytule watku

    wyczytalem ze wywolanie waveOutOpen otwiera tzw 'device'
    (dokladnie nie wiem co to jest ale chyba chodzi o karte dzwiekowa)
    ilosc devicow mozna pobrac przez

    int n = waveOutGetNumDevs();

    i u mnie to twardo zwraca 1; okazuje sie jednak ze bez problemu moge
    sobie otworzyc kilka (otworzylem 9) tych devicow i wysylac do nich
    dzwieki ktore sie zrownoleglaja (przynajmniej poki co a nie zrobilem
    wielu testow poza odgrywaniem roznych sinusow spod klawiszy QWERTYUI)

    nie wiem teraz czy to jest ok i czy moge na tym polegac (?)

  • 2. Data: 2011-10-04 11:00:21
    Od: RemeK <g...@d...null>

    Dnia Tue, 4 Oct 2011 07:09:52 +0000 (UTC), f...@W...gazeta.pl napisał(a):

> [...]
    > wielu testow poza odgrywaniem roznych sinusow spod klawiszy QWERTYUI)
    >
    > nie wiem teraz czy to jest ok i czy moge na tym polegac (?)

    hint: a mozesz w komputerze z JEDNA karta dzwiekowa sluchac mp3 z winampa,
    ogladac film i zapuscic flasha z gierka i zrobic to wszystko NARAZ?

    --
    pozdro
    RemeK

  • 3. Data: 2011-10-04 11:25:16
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    RemeK <g...@d...null> napisał(a):

    > hint: a mozesz w komputerze z JEDNA karta dzwiekowa sluchac mp3 z winampa,
    > ogladac film i zapuscic flasha z gierka i zrobic to wszystko NARAZ?

    powiem ci szczerze ze nie wiem, winampa nie uzywam raczej itunesa a
    i tak raczej nigdy nie ogladalem filmu z dzwiekiem i sluchalem zarazem muzy
    z itunesa na raz,

    ok widze ze moge zarazem odpalic dzwiek z itunesa i z listera pod
    komanderem

    ale i tak nie wiem jak to jest z tymi devicami, jeden kolega z gamdev
    mowi ze wg niego otworzylem to samo urzadzenie 9 razy i jak zapuszczam
    to jest windowsowy mixing - ale szczegolow trdno jest sie doszukac, (co
    wiecej padaja nawet falszywe informacje bo gdzies bylo napisane ze
    winmm nie nadaje sie do rownoleglego odtwarzania dzwiekow - pic chyba
    chyba ze to jednak nie jest dobra metoda) byc moze jest to jednak to o
    co mi chodzi

  • 4. Data: 2011-10-04 11:29:22
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    RemeK <g...@d...null> napisał(a):

    > hint: a mozesz w komputerze z JEDNA karta dzwiekowa sluchac mp3 z winampa,
    > ogladac film i zapuscic flasha z gierka i zrobic to wszystko NARAZ?

    szczerze mowiac to nie wiem bo nigdy nie zdarzylo mi sie do tej pory
    sluchac muzy i ogladac film z dzwiekiem zarazem

    test: widze jednak ze sie da podlaczyc dwa odtwarzacze,

    nie wyczerpuje to jednak problemu, kolega z gamedev mowi ze otworzylem
    9 razy jedno urzadzenie i najprawdopodobniej winda dokonuje mixingu ale
    ze niekoniecznie jest to dobre rozwiazanie -- poglebionych informacji
    trudno jest mi sie doszukac, byc moze byloby to to o co mi chodzi
    ale nie jest tez wykluczone ze cos tu jest nie tak i nie mam pewnosci
    czy uzywam tego poprawnie i jak jest z performance

  • 5. Data: 2011-10-08 09:03:40
    Temat: Re: koszt zarzadzania
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    sam sobie odpowiem

    ukrainiec powiedzial ze nie ale koleś z Southampton
    powiedzial ze tak

    We'll have to disagree then as I am convinced it does work.
    I have a test program that easily proves this, and the product
    I work on is installed in thousands of locations worldwide
    and makes use of this capability on a regular basis. Read up
    on KMixer to find out how windows does this.

    czyli mozna uzywac, za to nie wiem czy wydoli moje proby
    zapuszczania tego - spodziewam sie ze raczej nie i tego co
    bym chcial i tak nie uzyskam