  • 1. Data: 2013-03-28 21:54:44
    Temat: zmasowany atak
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    DK 94, dzis rano, kierunek Wroclaw-Olawa ...
    na granicy wrocka - policja.
    Olawa - policjant z laserem. wyglada na to ze ambitnie mierzy tych co
    jeszcze daleko. Kawalek dalej - ITD zaparkowane.
    Takiej koncentracji dawno tam nie widzialem.

    Planu miesiecznego nie wykonali, dzis w harmonogramie 94,
    czy akcja Jajo ? norme chca wyrobic przed swietami ?

    Dobrze ze wraca zwyczaj blyskania :-)

    J.

  • 2. Data: 2013-03-29 11:48:02
    Temat: Re: zmasowany atak
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-28 21:54, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Planu miesiecznego nie wykonali, dzis w harmonogramie 94,
    > czy akcja Jajo ? norme chca wyrobic przed swietami ?

    Święta a więc dużo przemieszczeń-> dużo przemieszczeń=dużo dzwonów->
    dużo dzwonów=pogorszenie statystyk-> awantura w tv na temat skuteczności
    i sensu fotoradarów=brak funduszy i poparcia dla nowych
    fotoradarów=pogorszenie statystyk i spadek wykrywalności wykroczeń na
    drodze. Im mniej trupów na drodze tym więcej argumentów MY ZROBILIŚMY,
    TO DZIĘKI NAM, SKUTECZNIE REALIZUJEMY PLAN 4E.

    end.
    K.

  • 3. Data: 2013-03-29 11:54:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Mar 2013 11:48:02 +0100, hisjusz napisał(a):

    > Święta a więc dużo przemieszczeń-> dużo przemieszczeń=dużo dzwonów->

    Ale wczoraj to nie swieta.

> [...]
    > drodze. Im mniej trupów na drodze tym więcej argumentów MY ZROBILIŚMY,
    > TO DZIĘKI NAM, SKUTECZNIE REALIZUJEMY PLAN 4E.

    Rozsadnie gadasz ... ale twierdzisz ze dzis tez tam stoja i beda jeszcze
    dlugo stali ?

    Bo z drugiej strony ... akcja bedzie, a swieta chcialoby sie spedzic w
    domu. Moze rozsadny komendant norme wyrabia juz w czwartek, pozniej
    zaraportuje ile to godzin patroli bylo, ile mandatow wystawili :-)

    J.

  • 4. Data: 2013-03-29 12:01:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 29 Mar 2013 11:54:00 +0100 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Ale wczoraj to nie swieta.

    oczywiście, że świeta. Ludziska zaczęli już wczoraj wyjeżdżać

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2013-03-29 13:37:26
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-29 11:54, J.F. pisze:

> [...]
    > domu. Moze rozsadny komendant norme wyrabia juz w czwartek, pozniej
    > zaraportuje ile to godzin patroli bylo, ile mandatow wystawili :-)

    Przejeżdżałem wczoraj nad a4 o 15:30, widziałem że w stronę Krakowa od
    zjazdu z Bielan Wrocławskich stał korek samochodów, co nie jest
    normalną sytuacją o tej porze. Co więcej nie widziałem informacji o
    wypadku na ekranach. Ludzie teraz pracują w różny sposób w różne dni
    tygodnia i nie dla wszystkich weekend zaczyna się w Piątek a kończy w
    Niedziele. Dodatkowo wielu ludzi co ma olej w głowie i chce pożyć nie
    wybiera się w drogę w porach/okresach wzmożonego ruchu. Stąd pomyślałem
    że już się zaczął świąteczny wyjazd.

  • 6. Data: 2013-03-29 13:49:31
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > J.

    http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/cud-wielkanocny-na-
    polskich-drogach-w-niedziele-nikt-nie-zgina_250433.h
    tml
    http://expressilustrowany.pl/trwa-akcja-bezpieczny-w
    eekend-wielkanoc-2012,artykul.html?material_id=4f801
    745b564da1f19000000
    http://moto.wp.pl/query,wypadki%20wielkanoc%202012,s
    zukaj.html

    K.

  • 7. Data: 2013-03-29 17:32:01
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > oczywiście, że świeta. Ludziska zaczęli już wczoraj wyjeżdżać

    Aaaale do sklepów

  • 8. Data: 2013-03-29 21:20:52
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-03-29, hisjusz <h...@w...pl> wrote:
> [...]
    > drodze. Im mniej trupów na drodze tym więcej argumentów MY ZROBILIŚMY,
    > TO DZIĘKI NAM, SKUTECZNIE REALIZUJEMY PLAN 4E.

    Raczej inaczej. Polowanie na tych co nie byli dłuższy czas w PL, odwykli
    od partyzanckiego polowania policji na obywatela z suszarą zza krzaka.

    Wczoraj i dzisiaj jechałem 22 i 91, partyzantka w wioskach.

    --
    WildS

  • 9. Data: 2013-03-29 21:34:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 29 Mar 2013 21:20:52 +0100 osobnik zwany WildS napisał:

    > Raczej inaczej. Polowanie na tych co nie byli dłuższy czas w PL, odwykli
    > od partyzanckiego polowania policji na obywatela z suszarą zza krzaka.

    chyba nie widziałeś jak polują np. w Austrii.