  • 1. Data: 2017-03-10 15:51:33
    Temat: wpuść wieśniaka do dużego miasta
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Idę sobie dziś, paczę a tu robotnicy plandekę łapią. Wiatr rzucił ją
    na parking. 470ms później uświadamiam sobie, że oni jej nie łapią tylko
    nakrywają bez pytania obce samochody najbliżej budowy. Szok.

    Przychodzisz po pracy i który mój ha. Trzeba zaglądać pod spódnicę.

    --
    Piter

    slow down school ahead

  • 2. Data: 2017-03-10 17:24:36
    Temat: Re: wpuść wieśniaka do dużego miasta
    Od: Maurycy Poszepszyński <m...@k...na.soBowki.com>

    W dniu 2017-03-10 o 15:51, PiteR pisze:
> [...]
    > nakrywają bez pytania obce samochody najbliżej budowy. Szok.
    >
    > Przychodzisz po pracy i który mój ha. Trzeba zaglądać pod spódnicę.

    Czyli nie radzisz sobie?
    --
    Z lewicą się nie dyskutuje.
    Do lewicy strzela się w obronie własnej.

  • 3. Data: 2017-03-10 17:43:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Maurycy Poszepszyński pisze tak:

    > Czyli nie radzisz sobie?

    a co pan robi na tej grupie?

    --
    Piter

    slow down school ahead

  • 4. Data: 2017-03-10 17:55:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Mar 2017 14:51:33 GMT, w <X...@l...net>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > Przychodzisz po pracy i który mój ha. Trzeba zaglądać pod spódnicę.

    Ja bym pstryknął kluczykiem i nasłichiwał który pika / migoce światłami. Ale ja
    truskawki cukrem... ;)

  • 5. Data: 2017-03-10 21:49:47
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Ja bym pstryknął kluczykiem i nasłichiwał który pika / migoce światłami. Ale ja
    > truskawki cukrem... ;)

    A ja bym sprawdził, czy mi podkład nie wyszedł, jak przeciągali tą
    plandekę po narożach karoserii :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 6. Data: 2017-03-13 08:42:44
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-03-10 o 17:55, r...@k...pl pisze:

    > Ja bym pstryknął kluczykiem i nasłichiwał który pika / migoce światłami. Ale ja
    > truskawki cukrem... ;)

    Nie zawsze dobrze działa. Ostatnio byłem świadkiem, jak się pani bawiła
    na parkingu galerii, bo jej pilot działał również na samochód stojący 2
    miejsca dalej :)