  • 11. Data: 2010-04-23 12:05:50
    Temat: Re: wrocław kawasaki jazda testowa 26-27.04
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    doktorski pisze:

    > Nie zauwazylem takiego problemu.
    Moje doświadzcenie do twojego to jest generalnie mały pikuś więc moze mi
    sie wydaje że cos mogłoby być lepiej. Ale koleś coś na moje słowa o
    miękkim przodzie wposmniał ze luzowali przód bo mu twardo było. Inna
    sprawa że tam gdzie altałem to asfaltu jak stół nie było chyba nigdy:)

    > A nie bedziesz sie wstydzil na miasto wyjechac? :P

    TDM którą miałem tez urodą nie grzeszyła więc i na Hayce mógłbym się
    wstydzić:)

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 12. Data: 2010-04-23 12:15:17
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    AZ pisze:

    > A ja chcialem w nastepnym tygodniu sobie pojezdzic...

    ZZ1400 z tego co wiem to raczej wyjechał nieuszkodzony. Przynajmniej
    spode mnie:) Pewnie gdzieś już jest dalej w PL...

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 13. Data: 2010-04-23 12:15:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-23, doktorski <d...@g...com> wrote:
    > Nie czytaj tego gupiego precla. 14 jest tak brzydki, ze az ladny. :)

    Dlatego w przyszlosci zamierzam swoj aktualny walec zamienic na jego mlodszego
    brata.

    To ten z ProBike-a juz pojechal w Polske?
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2010-04-23 12:23:26
    Od: AZ <a...@g...com>

  • 15. Data: 2010-04-23 17:57:15
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > oryginalnych. Ale swoją drogą moto zajefajne. tylko ten przód taki
    > jakiś jak Mikrobi. Muszę kiedyś jeszcze Hayką polatać...

    Przód jak mikrobi to zajebisty plus tego motocykla.
    Zajebistym minusem jest jego wykonanie - w rocznym [przyznaję
    angielskim całosezonowym] pojeździe ruda zaraza aż kłuła w oczy.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 16. Data: 2010-04-23 19:04:26
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 23 Kwi, 19:57, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    > Zajebistym minusem jest jego wykonanie - w rocznym [przyznaję
    > angielskim całosezonowym] pojeździe ruda zaraza aż kłuła w oczy.
    Ten testowy pod kanapa, na zbiorniku mial zacieki rdzy jak 10-letni
    fiat. A to jest 08. Moj 06 ma ledwo slady rudej w tym miejscu. Widac
    sposob traktowania dryndy ma duzy wplyw. Inna rzecz, ze 7-letnia
    fujara nie miala ani sladu rdzy na sobie...

    pzdr, dr
    14/525