  • 1. Data: 2009-01-31 12:57:03
    Temat: wyciszenie 4870x2 ?
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Spotkał się ktoś z was z systemem chłodzenia lub sposobem wyciszenia
    karty ati 4870x2 (z naciskiem na x2)? Niezła suszarka...

    Już zastosowałem "tunel do prescota" ale przymocowany w dziurę zrobioną
    u dołu obudowy (stoi na kółkach, więc pod spodem dużo miejsca, skąd może
    ciągnąć powietrze) do turbinki na końcu karty, teraz ciągnie powietrze
    spod komputera zamiast z wnętrza, zmniejszyło to temperaturę (i trochę
    chyba obroty karty?) ale mam wrażenie że wentylator nie jest sterowany
    temperaturą, tylko jakimś widzimisie driverów...
    Chciałbym dać mu jakieś inne chłodzenie, ale do wersji X2 czyli dwa
    procki na jednej karcie nigdzie nic nie widzę, czyżby zbyt niszowy rynek?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 2. Data: 2009-01-31 17:08:04
    Temat: Re: wyciszenie 4870x2 ?
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chciałbym dać mu jakieś inne chłodzenie, ale do wersji X2 czyli dwa procki
    > na jednej karcie nigdzie nic nie widzę, czyżby zbyt niszowy rynek?

    Powiem Ci, ze na "kanapki" to tylko WC... nie oplaca sie chyba inwestowac w
    jakies wymyslne systemy heatpipe itp.

    --
    doom3

  • 3. Data: 2009-01-31 21:25:25
    Od: BartekK <s...@N...org>

    doom3 pisze:
    > Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości

    > Powiem Ci, ze na "kanapki" to tylko WC... nie oplaca sie chyba inwestowac w
    > jakies wymyslne systemy heatpipe itp.
    Niby tak. Ale szkoda mi inwestować w wc tylko z okazji grafiki, cała
    reszta jest pasywna i wystarcza ;/

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173