  • 1. Data: 2009-01-31 17:47:39
    Temat: Klawiatura
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    Może ktoś z Was wie gdzie można znaleźć klawiaturę ,,starego typu
    podobną do IBM'', czyli na stykach, z klikiem, dużą, z
    pełnowymiarowymi klawiszami i pełnym skokiem? Pewno tylko w komisach,
    gdyż, jak myślę, nikt już tego nie produkuje.

    Drugie pytanie: jak się zachowują przejściówki klawiatur DIN/PS2 na
    USB? Są tutaj jakieś problemy, czy podłączam jakąkolwiek zwykłą
    klawiaturą i komputer to bez problemu obsłuży?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 2. Data: 2009-02-01 12:40:27
    Temat: Re: Klawiatura
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Grzegorz Krukowski wrote:
    > Może ktoś z Was wie gdzie można znaleźć klawiaturę ,,starego typu
    > podobną do IBM'', czyli na stykach, z klikiem, dużą, z
    > pełnowymiarowymi klawiszami i pełnym skokiem?

    Na gieldach/pchlich targach.

    > Drugie pytanie: jak się zachowują przejściówki klawiatur DIN/PS2 na
    > USB? Są tutaj jakieś problemy, czy podłączam jakąkolwiek zwykłą
    > klawiaturą i komputer to bez problemu obsłuży?

    W przypadku takich klawiatur szanse powodzenia sa zerowe, przynajmniej
    jesli mowa o zwyklej przejsciowce. Na ps/2 z przejsciowka z DIN ruszy, ale
    do USB potrzebowac bedziesz kompletnego interfejsu na USB (sa takie m.in.
    do laptopow, wyposazone zwykle w dwa porty PS/2, dla klawiatury i myszki).

    k,

  • 3. Data: 2009-02-01 13:24:39
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 1 Feb 2009 13:40:27 +0100, "KILu" <b...@w...pl> wrote:

    >Na gieldach/pchlich targach.

    A dziś znalazłem producenta:
    http://pckeyboards.stores.yahoo.net/index.html
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 4. Data: 2009-02-05 10:06:10
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    Grzegorz Krukowski pisze:
> [...]
    > pełnowymiarowymi klawiszami i pełnym skokiem? Pewno tylko w komisach,
    > gdyż, jak myślę, nikt już tego nie produkuje.

    Też bym coś takiego chciał...

    > Drugie pytanie: jak się zachowują przejściówki klawiatur DIN/PS2 na
    > USB? Są tutaj jakieś problemy, czy podłączam jakąkolwiek zwykłą
    > klawiaturą i komputer to bez problemu obsłuży?

    Jeżeli kupisz "inteligentną" przejściówkę USB, z własnym
    układem (a nie tylko dołączaną do niektórych klawiatur
    przejściówkę w stylu "gniazdko, wtyczka i kabelki w odpo-
    wiedni sposób), to każda klawiatura działa (i każda mysz
    PS/2 przy okazji).

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 5. Data: 2009-02-05 10:14:34
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
    >Też bym coś takiego chciał...

    Nie ma jak stara dobra BTC-53 ;-)
    http://sandy55.fc2web.com/keyboard/btc5339_coil.html

> [...]
    >przejściówkę w stylu "gniazdko, wtyczka i kabelki w odpo-
    >wiedni sposób), to każda klawiatura działa (i każda mysz

    Proste przejściówki też _zwykle_ działają bez problemu.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Odsłonięcie twarzy czasami pokazuje więcej,
    `b K...@e...eu.org d' niż zdjęcie ubrania. (Wojtek Moszko)

  • 6. Data: 2009-02-05 10:18:35
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    Mariusz Kruk pisze:
    > Nie ma jak stara dobra BTC-53 ;-)
    > http://sandy55.fc2web.com/keyboard/btc5339_coil.html

    Serio? Pamiętam ją tak sprzed 10 lat z kawałkiem. W porównaniu
    z tym, co ja wtedy miałem, wydawała mi się toporna, męcząca
    przy pisaniu i koszmarnie tandetna.

    Miło za to wspominam klawiaturę Chicony. Do tego była ładna,
    z lekko zaokrąglonymi wszystkimi krawędziami i pisanymi kur-
    sywą, dobrze zabezpieczonymi szarymi opisami klawiszy.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 7. Data: 2009-02-05 10:23:00
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

> [...]

    >Pamiętam ją tak sprzed 10 lat z kawałkiem. W porównaniu
    >z tym, co ja wtedy miałem, wydawała mi się toporna, męcząca

    Czy tandetna - bo ja wiem. Natomiast mam ją do dziś (od bodajże '94).
    Wymagała tylko kilkukrotnego wyczyszczenia w tym czasie (niezastąpiony
    jest do tego ludwik :->)
    I pisze mi się bardzo wygodnie.
    Dokupiłem przejściówkę PS/2-DIN i śmiga pięknie.
    (i - w przeciwieństwie do wielu współczesnych - świetnie sobie radzi
    z odczytaniem wciśnięcia niemalże połowy klawiszy na raz, co się bardzo
    przydaje w grach).

    >Miło za to wspominam klawiaturę Chicony. Do tego była ładna,
    >z lekko zaokrąglonymi wszystkimi krawędziami i pisanymi kur-
    >sywą, dobrze zabezpieczonymi szarymi opisami klawiszy.

    No, Chicony też było wiele różnych.

    --
    [------------------------] Smash forehead on keyboard to continue...
    [ K...@e...eu.org ]