  • 1. Data: 2010-05-26 11:05:39
    Temat: Re: wymuszenie katamarana i kupa fartu
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-05-26, szerszen <s...@t...pl> wrote:
    > http://tnij.org/g01l glupota kierowcy samochodu i masa szczescie u
    > motocyklisty

    Ciekawe czy sam polozyl czy przeheblowal. Gdyby lecial moto w strone
    samochodu to juz nie mogloby byc tak fartownie...

    Dobrze ze przezyl.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2010-05-26 11:13:38
    Temat: wymuszenie katamarana i kupa fartu
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

  • 3. Data: 2010-05-26 11:20:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Ciekawe czy sam polozyl czy przeheblowal. Gdyby lecial moto w strone
    > samochodu to juz nie mogloby byc tak fartownie...

    trudno ocenic, choc mam wrazenie ze to jednak przypadek i "uciekl" mu przod

  • 4. Data: 2010-05-26 11:39:05
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    AZ pisze:

    > Ciekawe czy sam polozyl czy przeheblowal. Gdyby lecial moto w strone
    > samochodu to juz nie mogloby byc tak fartownie...

    Raczej przeheblowal i trzymal sie na hamulcu do samego konca.
    No wiesz, nie byl na kursie w CSP.

    W sumie dzieki temu ze przy przeheblowaniu zlozylo mu moto w lewo
    (zapewne probowal pod koniec hamowania uciekac w lewo na hamulcu - CSP
    itd...) i wysłało go na asfalt na wolny (na szczescie) pas.

    No i jesli to prawda w tym artykule ze sunal po asfalcie kilkanascie
    metrow to raczej za duzej predkosci przy przyziemieniu nie mial.

    > Dobrze ze przezyl.

    Ano.

    KJ

  • 5. Data: 2010-05-26 11:41:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-05-26, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Raczej przeheblowal i trzymal sie na hamulcu do samego konca.
    > No wiesz, nie byl na kursie w CSP.

    No no, nie cwiczyl najazdu na babe.
    > W sumie dzieki temu ze przy przeheblowaniu zlozylo mu moto w lewo
    > (zapewne probowal pod koniec hamowania uciekac w lewo na hamulcu - CSP
    > itd...) i wysłało go na asfalt na wolny (na szczescie) pas.

    Gdyby odpuscil moze i tez by wydalo ale wtedy trzeba by sie wrocic
    do pana ktory wjechal na stacje i mu wytlumaczyc conieco.

    Powinien zrobic tak: <http://www.youtube.com/watch?v=5FOUGNaYPb8>

    BTW. Odezwij sie na priv albo GG 4474444.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2010-05-26 11:45:29
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    KJ Siła Słów pisze:

    > W sumie dzieki temu ze przy przeheblowaniu zlozylo mu moto w lewo
    > (zapewne probowal pod koniec hamowania uciekac w lewo na hamulcu - CSP
    > itd...) i wysłało go na asfalt na wolny (na szczescie) pas.

    nie dopatrzylem do konca, taki znowu wolny to on nie byl, ale byl
    wystarczajaco wolny.

    Kurde, Anioł Stróż pokazał tym razem swój doprawdy nieziemski potencjał.

    KJ

  • 7. Data: 2010-05-26 11:50:21
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    KJ Siła Słów wrote:
    > nie dopatrzylem do konca, taki znowu wolny to on nie byl, ale byl
    > wystarczajaco wolny.

    Biały van jadący z naprzeciwka też był na szczęście wystarczająco wolny.

    > Kurde, Anioł Stróż pokazał tym razem swój doprawdy nieziemski potencjał.

    true, true

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 8. Data: 2010-05-26 13:34:24
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-05-26 13:41, AZ pisze:

    > Powinien zrobic tak:<http://www.youtube.com/watch?v=5FOUGNaYPb8>

    no powinien, ale ... któremu z nas by stanelo?... tyle refleksu i zimnej
    krwi? ;-)

    poza tym niedowidze predkosciomierza.. jak bylo 70 kmh a filmik
    "podkrecony" to... phi!

    p.s. podobna "akcje" mialem ostatnio na obwodnicy przy "110kmh", ale
    autem. Zjezdzajacy przede mna z lewego pasa na prawy (z wlaczonym
    kierunkiem w prawo) w pewnym momencie stwierdzil, ze jednak wraca na
    lewy. Energiczne lewo (prawie po brierce)-prawo kierownica uratowalo mi
    dupe...

    --
    pozdr
    pj

  • 9. Data: 2010-05-26 14:49:14
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-05-26 13:13, szerszen wrote:
    > http://tnij.org/g01l glupota kierowcy samochodu i masa szczescie u
    > motocyklisty

    Tylko 500 i 6pkt? Chyba nie uwzglednili braku sygnalizowania manewru
    kierunkowskazem.

  • 10. Data: 2010-05-26 16:06:30
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 May 2010 13:45:29 +0200, KJ Siła Słów napisał(a):

    > Kurde, Anioł Stróż pokazał tym razem swój doprawdy nieziemski potencjał.

    Dokładnie o tym samym pomyślałem, jak zobaczyłem ten film z posta koliny
    - teraz dopeiro widzę, że miałeś podobne spostrzeżenie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.