  • 1. Data: 2017-05-14 18:28:06
    Temat: wypadek
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    wracałem dzisiaj z wiochy do europy gdzie jest cel każdego myślącego...

    w połowie drogi przyblkowało...

    okazało się, że wypadek...

    piszę bo mnie to ciekawi...

    w rowie leżał wywrócony do góry kołami ciągnik rolniczy (bez kabiny)
    a 10m dalej samochód z rozwalonym przodem...

    ciekawi mnie, co tu zaszło?

  • 2. Data: 2017-05-14 22:54:31
    Temat: Re: wypadek
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-14 o 18:28, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    >
    > w rowie leżał wywrócony do góry kołami ciągnik rolniczy (bez kabiny)
    > a 10m dalej samochód z rozwalonym przodem...

    Nie wiesz co się stało?

    Wypadek się stał.

  • 3. Data: 2017-05-16 01:35:25
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

> [...]

    > w rowie leżał wywrócony do góry kołami ciągnik rolniczy (bez kabiny)
    > a 10m dalej samochód z rozwalonym przodem...

    nie byłem świadkiem zdarzenia ale zaryzykuję stwierdzenie, ze ciągnik
    się wywrócił a samochód rozwalił przód...

  • 4. Data: 2017-05-16 12:03:52
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    grant temu panu grant, wspaniały godny europy wniosek końcowy...