  • 1. Data: 2017-05-11 04:11:13
    Temat: Czym otruc szczajace koty?
    Od: i...@o...pl

    Elektroniczne odstraszacze na koty.sa tez w wersji na solar.mam nadzieje ze twoje
    dziecko przez pomylke wezmie do buzi trutke.

  • 2. Data: 2017-05-11 09:58:11
    Temat: Re: Czym otruc szczajace koty?
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.05.2017 04:11, i...@o...pl pisze:

    > mam nadzieje ze twoje dziecko przez pomylke wezmie do buzi trutke.

    Tak mu dopomóż Bóg i wszyscy święci.

  • 3. Data: 2017-05-11 12:26:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 May 2017 19:11:13 -0700 (PDT), i...@o...pl napisał(a):

    > mam nadzieje ze twoje dziecko przez pomylke wezmie do buzi trutke.

    A jak trujemy szczurki, takie śliczne i miłe? I wpieprzamy mięsko
    rozmaitego rodzaju? I ubijemy komara? To co, twoja etyka nie zadrży?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2017-05-11 14:33:03
    Od: quent <x...@x...com>

    On 11.05.2017 12:26, Jacek Maciejewski wrote:

    > A jak trujemy szczurki, takie śliczne i miłe? I wpieprzamy mięsko
    > rozmaitego rodzaju? I ubijemy komara? To co, twoja etyka nie zadrży?

    Etyka drży tym bardziej im bardziej twarz ubijanego jest podobna do
    twarzy człowieka.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2017-05-15 12:57:26
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-05-11 o 09:58, collie pisze:

    > Tak mu dopomóż Bóg i wszyscy święci.

    Do nieba to wy nie pójdziecie.
    Chyba, że kociego.

  • 6. Data: 2017-05-15 13:51:01