  • 1. Data: 2023-12-24 14:00:50
    Temat: im nowszy Android
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    tym większe gówno
    od debili dla debili.

    Już w pierwszej konfiguracji po właczeniu telefonu
    mamy pytania w stylu.

    Stoisz jedną nogą w wodzie
    Czy chcesz ją wyjąć. tak / nie

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 2. Data: 2024-01-07 11:27:32
    Temat: Re: im nowszy Android
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsB0E48E8E84F3CPanElektronik@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > tym większe gówno
    > od debili dla debili.
    >
    > Już w pierwszej konfiguracji po właczeniu telefonu
    > mamy pytania w stylu.
    >
    > Stoisz jedną nogą w wodzie
    > Czy chcesz ją wyjąć. tak / nie

    Skurwiały Android im nowszy tym mniej informacji technicznych pokazuje.
    Nie wiadomo jaka sieć aktualnie połączona czy 5G czy 4G. Nie wiadomo
    kurwa jakie numery telefonów mają simy bo pokazuja unknown. Na simie
    jest nadrukowane jakieś gówno zamiast nr telefonu.

    Jak się wpisze numery ręcznie to i tak są pokazywane jako chuju muju
    ;495

    W internecie zjebane porady zadzwoń do kogoś albo wyslij sms. Jak
    wysłąć jak brak środków? Doładuj. Jak doładować jak nie widomo jaki
    numer telefonu.

    Ale kurwa zgód i haseł od chuja i synchronizacji której nie chcesz.

    Otwierasz nowy telefon ze sklepu a tam ikona LinkedIn

    no kurwa jeszcze czego że dam sie szpiegować gdzie pracuje

    o taki chuj jak słonia nos.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 3. Data: 2024-01-07 15:33:48
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Ech.... jak ja bym chciał wrócić do Windowsa L1020

    a nawet do Symbiana N8

  • 4. Data: 2024-01-14 23:13:30

    Sun, 07 Jan 2024 10:27:32 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > Otwierasz nowy telefon ze sklepu a tam ikona LinkedIn

    Zly telefon kupujesz.
    Kupuj Motorolę, tam jest goły Android.
    A najlepiej wgrać LineageOS.