  • 1. Data: 2009-07-13 09:36:44
    Temat: xbox 360 wireless receiver for Windows nie działa
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Strasznie się naciąłem, bo najpierw z głupoty kupiłem pada Microsoftu do
    x-box 360, zamiast do PC-ta, a potem za ogromne pieniądze kupiłem "xbox
    360 wireless receiver for Windows" (na obudowie nie ma słowa w środku
    słowa gaming, więc to może nie być xbox 360 wireless gaming receiver for
    Windows). Zainstalowałem sterownik (plik Xbox360_64Eng) pod Windows 7,
    podłączyłem i pad się świeci, ale odbiornik nie świeci się w ogóle. Poza
    tym przy podłączaniu odbiornika do USB nie ma żadnego komunikatu, że
    zostało wykryte nowe urządzenie. Wciskałem przyciski na odbiorniku i na
    padzie zgodnie z instrukcją znalezioną w necie, ale odbiornik nie
    reaguje. Sprawdzałem pada tylko w Pro Evolution Soccer i nie działa.

    Pomóżcie proszę.

    Pozdrawiam,
    Leszek

  • 2. Data: 2009-07-13 14:26:39
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Leszek wrote:
> [...]
    > padzie zgodnie z instrukcją znalezioną w necie, ale odbiornik nie
    > reaguje. Sprawdzałem pada tylko w Pro Evolution Soccer i nie działa.

    zainstaluj normalny system operacyjny, nie betę.

    gacek

  • 3. Data: 2009-07-13 16:09:48
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    gacek pisze:

    > zainstaluj normalny system operacyjny, nie betę.
    >

    > gacek

    sprawdzałem pod xp na innym kompie, też w ogóle nie wykrywa urządzenia
    po umieszczeniu w gnieździe, już odesłałem