  • 11. Data: 2023-04-23 11:57:40
    Temat: Re: z cyklu SUV - zakazać
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 23.04.2023 o 11:32, Cavallino pisze:

    > Mój przedpiszca żądał chyba nowych samochodów dla nikogo, żeby on mógł
    > kupić....

    A Europejczyk z "europejskim gustem" ma mi to za złe..

  • 12. Data: 2023-04-23 12:04:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-04-2023 o 11:57, Trybun pisze:

    > A Europejczyk z "europejskim gustem" ma mi to za złe..

    Nie mam - zapłać tyle ile trzeba za niszowe propozycje i kup.
    Byle szybko, dopóki jeszcze możesz kupić cokolwiek bez porywania się na
    supersamochody.

  • 13. Data: 2023-04-23 12:06:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-04-2023 o 11:55, Trybun pisze:

    > O, "nie będzie produkował". To może dla poklasku gawiedzi niech zacznie
    > zajmować się hodowlą marchewek i zacznie "produkować" tylko białe? Ale
    > ja nie o tym, ja o tym że po niezbyt długiej pauzie rynek motoryzacyjnym
    > wrócił do monopolu ze zdwojoną siłą.

    Ale jakiego monopolu?
    Nikt nie chce kupować = nikt nie produkuje, czego tu nie rozumiesz?

    A Ty jeszcze dodatkowo nie umiesz znaleźć niedobitków które są w sprzedaży.
    Do kogo więc te pretensje?

  • 14. Data: 2023-04-23 12:17:19
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 23.04.2023 o 11:04, JDX pisze:

    > Nie wejdzie bo za wysoki.

    Skonsultuj to z jakimiś emerytami.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2023-04-23 12:46:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pytanie: dlaczego ch_je w SUV-ach uwielbiają zajmować półtorej miejsca parkingowego?

    -----

  • 16. Data: 2023-04-23 12:48:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No ja akurat konsultowałem, miałem "wujka w Ameryce" miłośnika bardzo dobrych aut
    (był nawet dealerem, modele z górnej półki), z
    wiekiem żona nie chciała wsiadać do niziutkiego Porsche.

    -----

  • 17. Data: 2023-04-23 12:51:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.04.2023 o 12:46, ąćęłńóśźż pisze:
    > Pytanie: dlaczego ch_je w SUV-ach uwielbiają zajmować półtorej miejsca
    > parkingowego?

    No bo przecież to są "niepełnosprawni" - mają kłopoty z poruszaniem się
    dlatego kupili wysokiego suwa;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 18. Data: 2023-04-23 13:58:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:64450d1b$0$19622$65785112@news.neostrada.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=DEQdCtsCBUc

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 19. Data: 2023-04-23 14:00:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    U mnie taki jeden z SUV-a parkującego na niebieskiej kopercie ma papiery ponoć
    inwalidy kombatanta, po sprężystym kroku kierowcy i
    marce Porsche widać, że PiS doskonale dba o nasze wojsko.
    BTW papiery niepełnosprawnego kierowcy można dostać na dowolne inwalidztwo?

    -----

  • 20. Data: 2023-04-23 19:17:42
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 23.04.2023 o 12:04, Cavallino pisze:

    > Nie mam - zapłać tyle ile trzeba za niszowe propozycje i kup.
    > Byle szybko, dopóki jeszcze możesz kupić cokolwiek bez porywania się
    > na supersamochody.

    Nie ma czegoś takiego w dzisiejszej ofercie. Ostatnie auto które mi się
    podobało i jakie na dzień dzisiejszy bym kupił to Volvo S Cross Country,
    przeboleję  już tu (choć nie powinienem) brak żółtego koloru lakieru.
    Nie ważne jak wypchanym portfelem dysponujesz u tych wydrwigroszy nie
    dostaniesz tego co chcesz. w sumie to pies ich trącał, ale niech nie
    pieprzą o jakichś "europejskich gustach", przez które są zmuszeni do
    produkcji góry potwornego żelastwa. Auto nieomal 2 tonowe a ja nie mam
    gdzie schować spiningu.. ani wyprostować nóg.