  • 1. Data: 2023-04-24 11:58:27
    Temat: Coscie tak cicho hejterzy?
    Od: K <...@l...com>

    CATL wlasnie dwukrotnie zagescil baterie i jeszcze w tym roku maja je
    seryjnie produkowac. Izera juz czeka w blokach zeby pozamiatac konkurencje.

  • 2. Data: 2023-04-24 14:32:22
    Temat: Re: Coscie tak cicho hejterzy?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Apr 2023 10:58:27 +0100, K wrote:
    > CATL wlasnie dwukrotnie zagescil baterie i jeszcze w tym roku maja je
    > seryjnie produkowac.

    Poczekamy, zobaczymy.

    >Izera juz czeka w blokach zeby pozamiatac konkurencje.

    Myslisz?
    Ja tam myslę, ze trafia najpierw do Porsche, Mercedesa, BMW,
    a do Izery na koncu.
    No chyba że ... na Izerę nie będzie cię stac :-)

    A to zagęszczenie to jakie - objętosciowe, wagowe?
    Myślisz, ze Izera ma zapas nośności?

    J.

  • 3. Data: 2023-04-24 15:41:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-04-24 o 11:58, K pisze:
    > CATL wlasnie dwukrotnie zagescil baterie

    To wg Ciebie DUŻO. Ogromny skok ludzkości w XXI wieku? ;-)

    A jaka cena?

  • 4. Data: 2023-04-24 16:15:16
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 24.04.2023 o 15:41, _Master_ pisze:

    > To wg Ciebie DUŻO. Ogromny skok ludzkości w XXI wieku? ;-)
    >
    > A jaka cena?

    Taka że nastąpi skok do tyłu o dwa stulecia. :-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2023-04-24 16:37:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-04-24 o 16:15, RadoslawF pisze:

    > Taka że nastąpi skok do tyłu o dwa stulecia.  :-)
    >

    > Pozdrawiam

    Jak mnie wkurwia jak lewak typu czarzasty pierdoli w tv że oni głosują
    za religią ekologiczną bo przecież ceny zmaleją a terminy się przedłuży...

    Jak STANIEJĄ jak mają być nowe PODATKI

    Jak się przedłuży jak są konkretne daty a miasta już się zamyka w
    oparciu na unijne/pisowskie ustawy

    JAKIM KURWA CUDEM Kowalskiego ma być stać na elektryka?

  • 6. Data: 2023-04-24 16:40:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    PS dlaczego w USA można robić to samo stosując MARCHEWKĘ

    a pojebana EU tylko zna metodę KIJA

    Unijne biurwy robią jak za komuny wszystko inaczej niż na zachodzie DLA
    ZASADY?

  • 7. Data: 2023-04-24 17:58:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Apr 2023 16:40:31 +0200, _Master_ wrote:
    > PS dlaczego w USA można robić to samo stosując MARCHEWKĘ
    > a pojebana EU tylko zna metodę KIJA

    Ale jaką marchewkę dokładnie?

    > Unijne biurwy robią jak za komuny wszystko inaczej niż na zachodzie DLA
    > ZASADY?

    No jakos tak ... ale czy USA aby na pewno lepsze?
    Tam też cuda sie dzieją i działy.

    J.

  • 8. Data: 2023-04-24 18:51:27
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 24.04.2023 o 17:58, J.F pisze:

    > Ale jaką marchewkę dokładnie?

    Jako pierwsze wybrał bym darmowe parkingi w centrum.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2023-04-24 20:38:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Apr 2023 18:51:27 +0200, RadoslawF wrote:

    > Jako pierwsze wybrał bym darmowe parkingi w centrum.

    To przeciez mamy, tylko ... na długo nie starczy :-)

    J.

  • 10. Data: 2023-04-24 21:17:13
    Od: K <...@w...pl>

    On 24/04/2023 13:32, J.F wrote:

> [...]
    > a do Izery na koncu.
    > No chyba że ... na Izerę nie będzie cię stac :-)
    >
    > A to zagęszczenie to jakie - objętosciowe, wagowe?

    wogowo-objetosciowe ;) czyli 500Wh z kilograma zamiast 250-290Wh albo ta
    sama pojemnosc przy o polowe mniejszej wadze.