  • 11. Data: 2010-02-14 22:37:53
    Temat: Re: z cyklu czyja wina?
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:10i3mk3cn41rf$.m8ko1omlm0uq$.dlg@40tude.net...

    >Nie ważne czy dresik w BMW,

    A myslalem, ze trafie w gusta grupowiczow... ;)

    >, bo było mu wolno,

    A drzwi otworzyc nie wolno ?

    > a kierowca samochodu
    > dostawczego ma tak zabezpieczyć swój pojazd, by nikomu szkód nie
    > wyrządzić.

    Drzwi dostawczego byly otwarte wczesniej niz zaparkowalo tam BMW. A gdyby
    wlasciciela dostawczaka nie bylo przy samochodzie ?

    --
    Picasso

  • 12. Data: 2010-02-14 23:17:10
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Uzytkownik "badzio" <b...@g...com> napisał:

    On 14 Lut, 14:58, <s...@a...pl> wrote:

    > Bo pewnie pominal info o turku i euro, a na podstawie umieszczenia
    > postu na polskiej grupie wywnioskowal iz rzecz miala sie w Polsce :)

    Turka nie pominąłem (w Polsce ich nie ma?), ale euro tak, mój błąd. ;-)
    Podejrzewam jednak, ze w tamtejszym Kodeksie może być także
    jakiś przepis zabraniający parkować w sposób utrudniający dostęp
    do pojazdu.

    Krystian

  • 13. Data: 2010-02-15 07:18:14
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    P_ablo pisze:
    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chcialem dodac dramatyzmu ;)

    Az dziwne, ze jeszcze nikt nie podchwycil :P

    > Skoro wymaga sie od jednego kierowcy przewidywania, to dlaczego drugiego sie
    > od tego zwalania ?

    Bo kazdy ma dbac o bezpieczenstwo swojego sprzetu, tak aby nikomu i
    niczemu nie wyrzadil on szkody.
    A to drzwi dostawczaka nie byly dostatecznie dobrze zabezpieczone, a nie
    drzwi bmw :>
    Niektorzy lubia zaparkowac zaraz za dupa tira z naczepa i potem sa mocno
    zdziwieni jak tir cofa i wjezdza im na maske, ale jednak dalej jest to
    wina kierowcy ciezarowki, chociaz tamten mogl pomyslec i tam nie parkowac ;>

    --
    Karolek

  • 14. Data: 2010-02-15 13:14:18
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

> [...]
    > zdziwieni jak tir cofa i wjezdza im na maske, ale jednak dalej jest to
    > wina kierowcy ciezarowki, chociaz tamten mogl pomyslec i tam nie

    No ale tu jest wina przez zrobienie czegos a nie przez niezrobienie :)

    --
    Picasso

  • 15. Data: 2010-02-15 15:10:14
    Od: "[Cichy]" <c...@i...pl>

    > No ale tu jest wina przez zrobienie czegos a nie przez niezrobienie :)

    Widzialem emotikona :)

    To tak samo jak ja bym wjechal w kogos przez niehamowanie i wina bylaby jego
    :)

    Pozdrawiam.

  • 16. Data: 2010-02-15 22:16:19
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    P_ablo pisze:
    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Nie wie tego kazdy ?!
    > A skad wlasciciel dostawczaka ma wiedziec, ze zawieje wiatr ?!

    > Zalozmy, ze wlasciciel dostawczaka nie zdazyl poprosic...

    A gdyby tamtędy przechodziło dziecko i dostało w głowę drzwiami?
    IMHO to na kierowniku dostawczaka spoczywa obowiązek zabezpieczyć drzwi
    aby było dobrze. Może sznurkiem?

  • 17. Data: 2010-02-17 00:08:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 14 Feb 2010, P_ablo wrote:

    > Skoro wymaga sie od jednego kierowcy przewidywania, to dlaczego drugiego sie
    > od tego zwalania ?

    Nie zwalnia - każdy odpowiada za swoje wykroczenie.
    Standardowo problemem jest "a które z nich było przyczyną wypadku" :D

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2010-02-18 20:13:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 14 Feb 2010 12:58:49 +0100, P_ablo napisał(a):

    > Teoretycznie winien jest wlasciciel dostawczego bo nie zabezpieczyl drzwi
    > odpowiednio na czas zaladunku. Ale czy parkujacy BMW nie powienien
    > przewidziec iz niezabezpieczone drzwi (w kontenerach nie ma ogranicznikow)
    > moga sie szerzej otworzyc i uderzyc w jego samochod?

    Nie.

    --
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 19. Data: 2010-02-19 15:32:48
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    P_ablo wrote:
    > Teoretycznie winien jest wlasciciel dostawczego

    Praktycznie też, co zamyka temat.

    --
    Bydlę