  • 1. Data: 2010-02-14 16:27:16
    Temat: Statystki usterkowosci wedlug ADAC
    Od: "Krzysztof" <k...@g...pl>

    prosto z niemieckiej strony adac

    http://www1.adac.de/images/25797_tcm8-250130.pdf

  • 2. Data: 2010-02-14 16:45:31
    Temat: Re: Statystki usterkowosci wedlug ADAC
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Krzysztof pisze:
    > prosto z niemieckiej strony adac
    >
    > http://www1.adac.de/images/25797_tcm8-250130.pdf

    Heheh, jeżdżę autem z pechowego 13-tego miejsca w swojej klasie. I
    dobrze mi z tym. :P
    Nawiasem mówiąc - coś im się pozajączkowały klasy - Octavia w klasie
    średniej, na równi z Passatem i serią 3 BMW. To jakiś żart, zważywszy na
    fakt, że Golf/Bora i Leon/Toledo są w niższej średniej. Tak samo jak
    Volvo S40/V40 w tejże, a już np. Focus w niższej średniej.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-02-14 16:45:51
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Krzysztof wrote:
    > prosto z niemieckiej strony adac
    >
    > http://www1.adac.de/images/25797_tcm8-250130.pdf

    Czyli ogólnie fordy na szarym końcu :) Hehehe

    --
    Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
    PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

  • 4. Data: 2010-02-14 16:58:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 14 Feb 2010 16:45:51 +0100, Katanka napisał(a):

    > Czyli ogólnie fordy na szarym końcu :) Hehehe

    Nie przejmuj się, od długiego czasu to zestawienie jest ZUS warte,
    widocznie inaczej nie spełniałoby założonego wyniku. Ewentualnie ktoś kto
    to zestawiał, palił kompletnie odlotowy towar.

    Z jednej strony rozdzielono na oddzielne pozycje zupełnie identyczne
    Aygo/107/C7, które zjeżdżają z tej samej taśmy na przemian, z drugiej durno
    sklejono Xsarę Picasso i C4 Picasso, które ze sobą mają bardzo niewiele
    wspólnego, wrzucono do jednej klasy A-klase i Puga 307 czy Focusa (no i
    B-klasse), A3 i A4 są w oddzielnych klasach ale Golf i Vento już w jednej i
    to jeszcze jako jedna pozycja, Octavia w klasie średniej, Meriva i S-Max w
    jednej klasie, itp, itd.. żenada.
    Jakby to jeszcze jakiś pismaczyna napisał, to moznaby powiedzieć, że
    standard... kolejny przygłup, ale to podobno ADAC jest.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-02-14 17:07:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Waldek Godel pisze:

    > Z jednej strony rozdzielono na oddzielne pozycje zupełnie identyczne
    > Aygo/107/C7, które zjeżdżają z tej samej taśmy na przemian, z drugiej durno

    C1 ;-)
    Ale tez mnie to rozbawilo, jak i cale zestawienie :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 6. Data: 2010-02-14 17:38:59
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > Nie przejmuj się, od długiego czasu to zestawienie jest ZUS warte,

    Posiadacz samochodu na "F " ?

  • 7. Data: 2010-02-14 18:04:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 14 Feb 2010 17:38:59 +0100, Nostradamus napisał(a):

    > Posiadacz samochodu na "F " ?

    Nie, mózgu. Przepraszam, jeżeli wprawiam Cię tym w zakłopotanie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-02-14 18:07:10
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Nie przejmuj się, od długiego czasu to zestawienie jest ZUS warte,

    Nie przejmuje się, bo sam jestem ciekaw czy przez te 4 lata coś mi nawali.

  • 9. Data: 2010-02-14 18:21:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości

    > Posiadacz samochodu na "F " ?

    Chyba.
    Ja bym tak nie negował jego wartości, bo jakość Meganki z 2003 oddaje
    idealnie, więc znają się na rzeczy. ;-)

  • 10. Data: 2010-02-14 22:11:41
    Od: onet <n...@n...com>

    Krzysztof pisze:
    > prosto z niemieckiej strony adac
    >
    > http://www1.adac.de/images/25797_tcm8-250130.pdf
    Ciekawe są miejsca japończyków - prawda li to, czy tendencja Germańców?